اخبار

حکم قصاص نوید افکاری اجرا شد

وکلاپرس ـ دادگستری استان فارس اعلام کرد، حکم قصاص یک متهم به قتل که در سال ۹۷ فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز اجرا شده است. به نظر می آید این شخص نوید افکاری باشد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حکم قصاص یک متهم به قتل که در سال ۹۷ فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز به مرحله اجرا درآمد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: این متهم ۴۶ روز پس از ارتکاب جنایت در شهریور ماه ۹۷ دستگیر و پرونده وی پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس ویژه قتل در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با صدور قرار جلب به دادرسیِ معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال گردید.

بیشتر بخوانید:‌ توضیحات وکیل نوید افکاری درباره پرونده موکلش

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: پس از برگزاری جلسه علنی رسیدگی به این پرونده، شعبه اول دادگاه کیفری یک استان که با حضور دو قاضی تشکیل گردید متهم اصلی پرونده را به قصاص نفس محکوم کرد.
این مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: پس از این نیز رأی صادره با اعتراض وکیل مدافع متهم در شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور بررسی که در نهایت حکم صادره مبنی بر قصاص نفس قطعیت یافت و پس از انجام تشریفات قانونی استیذان و با اصرار اولیاء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد.

با توجه به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس به نظر می آید شخص منظور نوید افکاری بوده باشد، که چندی پیش وکیل وی درخواست اعاده دادرسی برای بررسی مجدد پروده وی داده بود.

این در حالی است که برخی از نزدیکان وی خبر از تنظیم جلسه ای با اولیای دم مقتول برای فردا صبح درخصوص رایزنی جهت گرفتن رضایت از ایشان داده بودند.

منبع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا