اخبار آزمون هاویژه

۳۱ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد؛ بازه احتمالی برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹

متن کامل صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا را در ذیل خبر ملاحظه کنید

وکلاپرس ـ در جلسه امروز شورای اجرایی اسکودا که با حضور رؤسای کانون های وکلا برگزار شد، اعضای این شورا ۳۱ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد را به عنوان بازه برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ تعیین کردند.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران صورتجلسه امروز شورای اجرایی این نهاد را منتشر کرد که بر اساس آن به جای آن که تاریخ جدید برگزاری آزمون وکالت تعیین گردد، یک بازه زمانی برای تعیین تاریخ دقیق این آزمون مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اعتراض رییس اسکودا به رییس جمهور در خصوص تعویق سه باره آزمون وکالت ۹۹

۳۱ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد

در بند دوم صورتجلسه مذکور آمده است:

مقرر شد تلاش شود آزمون وکالت در اولین فرصت ممکن در بازه زمانی ۳۱ اردیبهشت تا ۲۳ خردادماه، پس از اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا و هماهنگی با مجری(سازمان سنجش آموزش کشور) برگزار شود

گفتنی است آزمون وکالت ۱۳۹۹ تا کنون ۳ بار به تعویق افتاده است؛ به گفته سازمان سنجش شیوع و همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تا ستاد ملی مبارزه با کرونا به برگزارکنندگان این آزمون اجازه برگزاری آزمون وکالت در تاریخ های ۲۸ آذر ۹۹، ۲۲ اسفند ۹۹ و ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ نداده و آن را لغو کند.

بیشتر بخوانید:

صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا(۲۶ فروردین۱۴۰۰) ص ۱
صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا(۲۶ فروردین۱۴۰۰) ص ۱
صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا(۲۶ فروردین۱۴۰۰) ص ۲
صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا(۲۶ فروردین۱۴۰۰) ص ۲

‫۳ دیدگاه ها

  1. داوطلب مسخره شما نیست که دقیق اعلام نمی کنید یعنی چی بازه زمانی ما باید برنامه ریزی کنیم درصمن تو ماه رمضان هم نمی تونیم درس بخونیم هر چی هم خوندیم پریده درست تصمیم بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا