اخبار کانون ها

کمک بلاعوض ۸۰۰ میلیون تومانی کانون وکلای خراسان به کانون جدید التاسیس خراسان جنوبی

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای خراسان، با پرداخت کمک بلاعوض ۸۰۰ میلیون تومانی به کانون جدید التاسیس خراسان جنوبی موافقت کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس صورتجلسه منتشره از تصمیمات هیات مدیره کانون وکلای خراسان،  هیات مدیره در پاسخ به نامه اسکودا مبنی بر اختصاص کمک بلاعوض به کانون جدید التاسیس خراسان جنوبی، با پرداخت مبلغ ۸ میلیارد ریال معادل ۸۰۰ میلیون تومان کمک مالی بلاعوض موافقت کرده اند.

در بخشی از تصمیم هیات مدسره کانون وکلای خراسان آمده است: در صورت تقاضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی تمام یا بخشی از آن به خرید و ارسال تجهیزات اداری برای آن کانون اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

در یکی از تصمیمات کانون وکلای خراسان آمده است:

۶- در خصوص نامه وارده مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ محترم اسکودا و نامه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ کانون محترم وکلای دادگستری خراسان جنوبی مبنی بر اختصاص کمک بلاعوض به کانون جدید التاسیس پس از بحث و بررسی نهایتا با اکثریت آرا با پرداخت مبلغ ۸ میلیارد ریال معادل ۸۰۰ میلیون تومان کمک مالی بلاعوض موافقت گردید که در صورت تقاضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی تمام یا بخشی از آن به خرید و ارسال تجهیزات اداری برای آن کانون اختصاص خواهد یافت.

ضمناً در خصوص همکارانی که پروانه وکالت خود را بیش از یک سال تمدید کرده و حق عضویت به کانون وکلای دادگستری خراسان پرداخت نموده اند نسبت به محاسبه و واریز حق عضویت سالهای بعد از آبان ۱۴۰۳ مشروط بر اینکه تا تا آن تاریخ انتقال به کانون وکلای دادگستری خراسان انجام نگرفته باشد به اتفاق آرا موافقت گردید.

کمک بلاعوض ۸۰۰ میلیون تومانی کانون وکلای خراسان به کانون جدید التاسیس خراسان جنوبی
کمک بلاعوض ۸۰۰ میلیون تومانی کانون وکلای خراسان به کانون جدید التاسیس خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا