اخبار اسکودا

رئیس اسکودا: اینکه اسکودا حق برگزاری آزمون وکالت را ندارد، یک اظهارنظر بی‌معناست

وکلاپرس- دکتر جعفر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نشست خبری امروز این نهاد مورخ ۹ اردیبهشت ماه برگزاری آزمون وکالت توسط اسکودا را صراحت قانون دانست.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، دکتر جعفر کوشا درباره جواز برگزاری آزمون وکالت توسط این نهاد گفت: اینکه برخی از اشخاص می‌گویند اسکودا حق برگزاری آزمون را ندارد یک اظهارنظر بی‌معناست؛ چراکه قانون در این مورد صراحت دارد.

صراحت قانون درباره حق برگزاری آزمون توسط اسکودا مشخص است

رئیس اسکودا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برخی از اشخاص در مجلس شورای اسلامی برگزاری آزمون توسط اسکودا را غیرقانونی می‌دانند، نظر شما در این رابطه چیست؟ خاطرنشان کرد: در کشور عده‌ای وجود دارند که به جای اینکه به درد مردم برسند، به زخم مردم نمک می‌پاشند. اینکه برخی از اشخاص می‌گویند اسکودا حق برگزاری آزمون را ندارد یک اظهارنظر بی‌معناست؛ چراکه قانون در این مورد صراحت دارد. توجه داشته باشید که بر اساس قانون هر کانون وکلا به صورت مستقل می‌تواند آزمون وکالت را برگزار کند ولی حالا تمام کانون‌های وکلای سراسر کشور این حق را به اسکودا تفویض کرده‌اند و حالا اسکودا مجری برگزاری آزمون است.

بیشتر بخوانید:

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا