دیدار با علمای قم و معاونت حقوقی قوه قضائیه ؛ از جمله تصمیمات مدیران کانون وکلا در نشست اخیر هیأت عمومی اسکودا

7 شهریور تعدادی از مدیران نهاد وکالت با آیت الله با سید محمدرضا مدرسی یزدی دیدار داشتند

وکلاپرس- یک منبع آگاه به تشریح ۴ راهکار و پیشنهاد اصلی مدیران کانون‌های وکلای دادگستری درخصوص مصوبات مجلس علیه کانون وکلا پرداخت.

به گزارش وکلاپرس، هیات رئیسه اسکودا، مدیران و معمرین نهاد وکالت ۴ شهریور ماه در هتل پارسیان استقلال در خصوص مصوبات اخیر مجلس و هجمه های اخیر علیه نهاد وکالت به سخنرانی پرداختند.

در پایان این نشست نیز نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری به ارائه راهکارها و پیشنهادهای خود برای دستیابی به راه حل پیرامون مصوبات مجلس علیه کانون وکلا پرداختند.

۱- تشکیل کارگروه به منظور تولید محتوای تاثیر گذار در فضای مجازی

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس به شرح برخی از این پیشنهادها پرداخت و گفت: یکی از پیشنهادهای مطرح شده در این نشست، تشکیل کارگروهی به منظور تولید محتوا و ارسال کلیپ های تاثیر گذار در فضای مجازی بود. پیشنهاد تشکیل این کارگروه مورد موافقت قرار گفت اما در جلسه مذکور اعضای کارگروه تعین نشدند.

۲- برگزاری تجمع کانون های استانی همگام با کانون وکلای مرکز

ابن وکیل دادگستری همچنین گفت: از دیگر پیشنهادها، تعیین زمان واحدی بود تا کانون های استانی همگام با کانون وکلای دادگستری مرکز در استان خود تجمع کنند. البته زمان دقیق این تجمع در نشست تعیین نشد و قرار شد اسکودا در این خصوص تصمیم گیری و زمان مشخصی را تعیین کند.

بیشتر بخوانید:

۳- دیدار با مراجع و علمای قم

این منبع آگاه با اشاره به اینکه پیشنهاد دیدار با مراجع نیز در این جلسه مورد پذیرش قرار گرفت، گفت: دیدار با علما و مراجع از همین هفته آغاز شده است؛ برای مثال روز گذشته (۷ شهریورماه) دکتر جعفر کوشا (رییس اسکودا) و چند نفر از وکلا با سید محمدرضا مدرسی یزدی(فقیه عضو شورای نگهبان) در قم دیدار کرده اند.

۴- دیدار با معاونت حقوقی قوه

او افزود: دیدار با معاونت حقوقی قوه و استمداد به منظور گوشزد نمودن موارد خلاف قانون نیز از دیگر پیشنهادهایی بود که در این جلسه مورد موافقت قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل