اخبار اسکوداویژه

پیام تبریک دکتر جعفر کوشا رئیس اسکودا به دکتر سیمایی صراف وزیر جدید علوم

وکلاپرس- دکتر جعفر کوشا رئیس اسکودا کسب رای اعتماد دکتر حسین سیمایی صراف از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر جدید علوم، تحقیقات و فناوری را تبریک گفت.

دکتر جعفر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا، طی اطلاعیه ای کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط دکتر حسین سیمایی صراف وکیل پایه یک دادگستری به عنوان وزیر جدید علوم، تحقیقات و فناوری در دولت چهاردهم به ریاست دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

رئیس اسکودا خطاب به وزیر جدید عطف که خود یک وکیل دادگستری ابراز امیدواری کرده است که در دوره مسئولیت او همکاری‌های بین وزارت علوم و جامعه حقوقی کشور گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بنا بر اعلام روابط عمومی اسکودا، متن پیام تبریک دکتر جعفر کوشا به این شرح است:

«جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

با سلام و احترام؛

بدین‌وسیله از جانب اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، انتخاب شایسته‌ جنابعالی به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را که با کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی همراه بود، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

حضور فردی با تجربه وکالت دادگستری و نیز دانش و تجربه‌ گرانقدر در عرصه‌های علمی و حقوقی در این مقام خطیر، مایه‌ افتخار جامعه‌ حقوقی کشور است.

جنابعالی که خود از وکلای فرهیخته و دانش‌آموختگان علم حقوق هستید، بی‌شک با شناخت عمیق از نیازها و چالش‌های علمی کشور، توانمندی‌های خود را در جهت ارتقای سطح آموزش عالی و پژوهش‌های علمی به‌کار خواهید بست.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نمایندگی از جامعه وکالت کشور با افتخار آمادگی دارد تا در راستای ارتقای سطح علمی و غنای هرچه بیشتر مباحث حقوقی در دانشگاه‌ها، با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری‌های نزدیکی داشته باشد و با بهره‌گیری از تجربه و دانش وکلای برجسته و متعهد، به ترویج و توسعه فرهنگ حقوقی در میان دانشجویان و پژوهشگران کشور یاری رساند و زمینه‌ساز تربیت نسلی آگاه و مسئولیت‌پذیر در عرصه حقوق و عدالت باشد.

امید است که در این مسئولیت خطیر، با موفقیت و سربلندی به اهداف والای خود دست یابید و نقش موثری در توسعه و پیشرفت علمی کشور ایفا نمایید.

برای شما آرزوی توفیق روزافزون دارم و امیدوارم همکاری‌های بین وزارت علوم و جامعه حقوقی کشور در دوران مسئولیت جنابعالی بیش از پیش گسترش یابد.

جعفر کوشا
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا