اخباراخبار صنفی

پلیس فراجا: فرضیه قتل وکیل سهیلا معماری در این پرونده قوت خود را از دست داده است

وکلاپرس- پلیس فراجا  در گفت و گویی با خبرنگار رکنا اعلام کرده است که: فرضیه قتل وکیل سهیلا معماری در این پرونده قوت خود را از دست داده و احتمال فوت طبیعی یا علل احتمالی دیگری قوت بیشتری گرفته است.

به گزارش وکلاپرس، روز ۱۹ شهریور گزارش هایی مبنی بر قتل یک وکیل دادگستری در ملایر منتشر شد که هویت این وکیل دادگستری، سهیلا معماری عضو مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شده بود.

پس از انتشار خبر  قتل وکیل سهیلا معماری، دادستان ملایر با رد کردن موضوع قتل اعلام کرده بود که این وکیل دادگستری در بیمارستان مهر درگذشته است.

بیشتر بخوانید:

در ادامه این رویه، پلیس فراجا در پی انتشار اخبار متعدد در این باره به خبرنگار رکنا گفت: پیرو وقوع حادثه ناگوار فوت خانم سهیلا معماری، وکیل پایه یک دادگستری ملایر، بررسی‌های تخصصی پلیس و دستگاه قضایی در این خصوص به صورت گسترده ادامه یافت.

فرضیه قتل وکیل سهیلا معماری در این پرونده قوت خود را از دست داده است

با توجه به نتایج اولیه تحقیقات، فرضیه قتل در این پرونده قوت خود را از دست داده و احتمال فوت طبیعی یا علل احتمالی دیگری قوت بیشتری گرفته است. با این حال، تحقیقات تکمیلی همچنان در حال انجام است و منتظر نتایج نهایی پزشکی قانونی هستیم.

وی افزود: از تمامی شهروندان می خواهیم که از انتشار اخبار غیرموثق و شایعات در این خصوص خودداری نموده و صرفاً به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قضایی و انتظامی توجه کنند.

گفتنی است روز ۲۰ شهریور ماه پیکر وکیل معماری در  روستای حسین آباد ملایر تشییع شد.

آگهی تدفین وکیل سهیلا معماری
آگهی تدفین وکیل سهیلا معماری

منبع: رکنا

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا