اخبار

وکیل مصطفی ترک همدانی آزاد شد

وکلاپرس- پیمان حاج‌محمود عطار، وکیل مدافع مصطفی ترک همدانی (وکیل دادگستری) از پایان یافتن دوران حبس و آزادی موکلش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل مصطفی ترک همدانی  با شکایت سعید مرتضوی به اتهام نشر اکاذیب روز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حکم ۹۱ روز حبس و پرداخت ۱۵ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت راهی زندان شده بود.

بیشتر بخوانید:

 پیمان حاج‌محمود عطار، وکیل مدافع مصطفی ترک همدانی با انتشار تصویری از این وکیل دادگستری در اینستاگرامش  از پایان دوران حبس و آزادی موکلش خبر داد و نوشت: مشخص نگردید سعید مرتضوی از محکوم کردن وی و اجرای آن چه سودی برد؟ شاید هم زیان!

وکیل پیمان حاج محمود عطار در اینستاگرامش نوشت:

دوره محکومیت ترک همدانی پایان یافت. در شرایطی مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری با شکایت سعید مرتضوی به اتهام نشر اکاذیب محکوم به ۹۱ روز حبس تعزیری گردید که هیچ یک از مطالب مطروحه وی در فضای مجازی کذب نبود، ولی تشخیص قضایی چیز دیگری بود بخشی از دوران محکومیت وی در زندان مرکزی تهران سپری شد و بخشی با مرخصی و پابند الکترونیکی در بیرون از زندان دوره محکومیت این وکیل دادگستری سرانجام سپری شد ولی مشخص نگردید سعید مرتضوی از محکوم کردن وی و اجرای آن چه سودی برد؟ شاید هم زیان!

پیمان حاج محمود عطار – ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا