اخبار کانون ها

وکیل علی قاسمی مجددا رئیس کانون وکلای هرمزگان شد

وکلاپرس- با برگزاری اولین جلسه هیات مدیره دوره دوم کانون وکلای دادگستری هرمزگان و برگزاری انتخابات هیات رئیسه، وکیل علی قاسمی مجددا رئیس کانون وکلای هرمزگان شد.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان روز چهارشنبه گذشته مورخ ۳۰ خرداد ماه با رقابت ۱۴ نفر برگزار شد.

طبق اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان نخستین جلسه هیئت مدیره دوره دوم امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ برگزار شده و با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه علی قاسمی با پنج رای موافق به عنوان رئیس و مهدی هاشمی با چهار رای موافق به عنوان نایب رئیس انتخاب شده اند.

همچنین اعلام شده است که مهدی خواجه با پنج رای موافق به عنوان بازرس و  امین قانعی طیبلو با پنج رای موافق به عنوان دبیر هیات مدیره برای مدت یک سال تا مورخ ۱۴۰۴/۰۴/۰۹ انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید:

در گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان در این خصوص آمده است:

به نام خدا

نخستین جلسه هیئت مدیره دوره دوم کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ با حضور آقایان : علی قاسمی ، مهدی هاشمی ، محمود رضا حیدری پوری ، مهدی خواجه و امین قانعی طیبلو برای انتخاب هیات رئیسه تشکیل شد.

انتخابات هیئت رئیسه به ترتیب رئیس ، نایب رئیس، بازرس و دبیر به طور متوالی ، فردی و مخفی به عمل آمد و در نتیجه آقای علی قاسمی با پنج رای موافق به عنوان رئیس و آقای مهدی هاشمی با چهار رای موافق به عنوان نایب رئیس و آقای مهدی خواجه با پنج رای موافق به عنوان بازرس و آقای امین قانعی طیبلو با پنج رای موافق به عنوان دبیر هیات مدیره برای مدت یک سال تا مورخ ۱۴۰۴/۰۴/۰۹ انتخاب شدند.

هیات مدیره دوره دوم کانون وکلای دادگستری هرمزگان
هیات مدیره دوره دوم کانون وکلای دادگستری هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا