اخبار اسکوداویژه

لغو نشست فوق العاده هیات عمومی اسکودا مورخ ۴ شهریور ماه

وکلاپرس– خبرها حاکی از آن است که نشست فوق العاده هیات عمومی اسکودا که قرار بود فردا با حضور اعضای هیات مدیره ها در محل هتل پارسیان استقلال برگزار شود، لغو شده است.

به گزارش وکلاپرس روابط عمومی اسکودا در اطلاعیه ای که روز ۳۰ مرداد ماه منتشر کرد، از روسا، اعضای هیات مدیره و نمایندگان شورای اجرایی کانون های عضو جهت شرکت در این نشست دعوت به عمل آورده بود.

هدف از برگزاری این نشست فوق العاده نیز هم اندیشی پیرامون مصوبات اخیر مجلس علیه نهاد وکالت از جمله الزام نهاد وکالت به رعایت مصوبات هیات مقررات زدایی و تنز جایگاه این نهاد مدنی به وزارت اقتصاد بوده است.

بیشتر بخوانید:

با این وجود خبر هایی از ممانعت جهت برگزاری این مراسم و لغو آن نیز در حال انتشار در شبکه های اجتماعی است.

در همین راستا دکتر حسن کیا عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در استوری اینستاگرامش خبر لغو این جلسه را منعکس کرده است.

وی نوشته است:

حسب مسموع، جلسه فردا صبح هیات عمومی اسکودا که قرار بود در محل هتل پارسیان استقلال برگزار شود با ممانعت روبرو و لغو شده است.

با این وجود هنوز اطلاعیه رسمی از سوی اسکودا در این خصوص منتشر نشده است و باید منتظر انعکاس اخبار بیشتر در این خصوص باشیم. خبرنگار وکلاپرس نیز درحال پیگیری جزئیات بیشتر از این نشست است.

‫۱۳ دیدگاه ها

    1. دارن با زدن تیتر_ با ممانعت روبرو شدند_مظلوم نمائی می کنند!
      ابن حرفها هیچ تاثیری نداره برو گمشو اسکودا

  1. چرا دروغ میگید باز دارید بازی جدید در میارید و مظلوم نمایی میکنید. دوران تخلفاتتون سر آمده باید بروید پس بهتر زود تر اینکار را بکنید بروید و پشت سرتون را هم نگاه نکنید . اینقدر ظلم در حق کارآموزان و وکلا و متقاضیان وکالت کردین که داد مجلس درآمده و آه مظلوم داره دامن شما ها رو میگیره

  2. وکلا پرس کامنت قبلی من رو منتشر کن
    سایت اختبار شما هم قسمت ارسال دیدگاه مشکل داره و وقتی ارسال دیدگاه میزنی ارور کد کپچا میده و کامنت ارسال نمیشه لطفا برطرفش کنید

  3. سلام ، اینقدر وقیح شده اند که به نمایندگان مردم به مسخره بی سواد میگویند و در کل با انقلابمان مشکل دارند و نمایندگان مجلس را انقلابی می خوانند ، آقا وکیل امیر حسام میخواهی نمایندگان مجلسمون ضد انقلاب باشند ، عضو گروه منافقین باشند راضی می شوید..
    پایان انحصار طلبی تون و گرفتن پولهای نجومی بابت حق الوکاله های الکیتون که اکثرا هم به نتیجه نمی رسه به پایان رسیده.
    ما از مجلس محترم و مردمی مان می خواهیم که به میزان حق الوکاله ها هم ورود کرده و برای هر موضوعی میزانی مشخص کنند و قانونی تصویب نمایند تا به دندان گردی این لیسانسه های حقوق که اسم خودشون را وکیل پایه یک و… گذاشته اند پایان دهید .

    1. آقای محمدرضا صایمی کدام مجلس انقلابی؟؟؟؟!!! مجلس نمایندگان شاسی بلند…. مجلس نمایندگان تصویب کننده استفساریه به بازگشت دانشجویان متقلب به دانشگاه‌ها. مجلس نمایندگانی که برخلاف قوانین و مقررات، وزیر کشور را مجبور به استعفای معاون خود فقط را به خاطر منافع شخصی نمایندگان کردند که در این مورد اخیر حتی صدای تمامی رسانه ها و افراد وابسته به خودشان هم درآمد. آقای صایمی از این مجلس حمایت نکن. تاریخ در مورد یازدهم قضاوت خواهد کرد!!!!!

  4. جسارتا هزینه نشست در هتل استقلال پارسیان را از کجا آورده آید ؟ بزرگواری همین چند وقت پیش می‌گفت وکلا از فرط بیکاری در اسنپ کار میکنند ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا