هشدار رییس کانون وکلای کرمان به نمایندگان مجلس درباره افت شدید سطح نمرات پذیرفته شدگان آزمون وکالت

وکلاپرس- وکیل علی خواجویی راد رییس کانون وکلای دادگستری کرمان با انتشار جدول تحلیلی بر اساس نتایج آزمون وکالت ۱۳۹۹ نشان داد وضعیت سطح نمرات پذیرفته شدگان آزمون وکالت با فرض اعمال معیار ارائه شده در طرح تسهیل چگونه خواهد بود.

وکیل علی خواجویی راد رییس کانون وکلای دادگستری کرمان با انتشار تصویر جدول تحلیلی بر اساس نتایج به دست آمده در آزمون وکالت ۱۳۹۹ در حساب اینستاگرام شخصی اش، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هشدار داد که در صورت اعمال معیار ارائه شده در طرح تسهیل صدور مجوز، سطح نمرات پذیرفته شدگان آزمون وکالت به شدت تنزل خواهد یافت

 

جدول تحلیلی بر اساس نتایج به دست آمده در آزمون وکالت 1399
جدول تحلیلی بر اساس نتایج به دست آمده در آزمون وکالت ۱۳۹۹

نماینده محترم

با سلام و احترام

به عنوان یک معلم دانشگاه و مسوول در کانون به نظرم ضروری رسید جدول مستخرجه از آمار رسمی سازمان سنجش در خصوص کانون کرمان را محضر عالی ارسال و به عرض برسانم.

طرح پیشنهادی نصاب شناور برای آزمون وکالت (هفتاد درصد میانگین یک درصد برتر) هیچ ضرری برای کانون ها ندارد بلکه موجبات افت شدید کیفیت علمی تخصصی ترین حرفه مرتبط با جان،ناموس و مال مردم را فراهم می کند.

با مداقه این جدول ملاحظه می فرمایید اگر طرح نصاب شناور در سال گذشته اعمال می شد تمام نمرات نفرات آخر در حد سه و چهار می باشد.

قضاوت و تصمیم گیری با شماست.جامعه حقوقی کشور (اساتید دانشگاه، دانشجویان حقوق و وکلاء) انتظار دارندبا ملحوظ نظر دادن این موضوع نگذارید ابزار دادرسی عادلانه با ورود وکیل کم سوادمخدوش گردد.

نصاب شناور بدون تعیین حداقل نمره قابل قبول اجحاف ناروا به مردمی است که چشم امیدشان به تقنین عالمانه شما نماینده بزرگواراست

والامرالیکم


بیشتر بخوانید:

خروج از نسخه موبایل