اخبار

هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و بسته اینترنت به مناسبت روز خبرنگار

وکلاپرس- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از واریز هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای خبرنگاران و فعال سازی بسته اینترنت در آستانه روز خبرنگار (۱۷ مرداد) خبر داد.

به گزارش وکلاپرس،  طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، م در آستانه ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، علاوه بر واریز هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۹ هزار و ۴۱۲ نفر از خبرنگاران، فهرست اسامی حدود ۳۰ هزار فعال رسانه‌ای را برای دریافت اینترنت هدیه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده است.

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال هم در آستانه ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، علاوه بر واریز هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۹ هزار و ۴۱۲ نفر از خبرنگاران، فهرست اسامی حدود ۳۰ هزار فعال رسانه‌ای را برای دریافت اینترنت هدیه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کرد.

۹ هزار و ۴۱۲ نفر از خبرنگاران فعال و دارای پرونده تکمیل شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور

 روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ اعلام کرد: مجموع مبلغ تخصیص یافته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۴ میلیارد ۷۰۶ میلیون تومان است که تا صبح فردا به حساب ۹ هزار و ۴۱۲ نفر از خبرنگاران فعال و دارای پرونده تکمیل شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور واریز می‌شود.

بسته اینترنت هدیه امسال برای همه اهالی رسانه عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور

همچنین با توجه به همکاری مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، بسته اینترنت هدیه امسال برای همه اهالی رسانه عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور شامل خبرنگاران، مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌ها فعال می‌شود.

بدیهی است، اینترنت هدیه خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را به‌طور کامل مصرف نکرده‌اند، پس از پایان مهلت زمانی یا اتمام حجم بسته، فعال خواهد شد.

منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا