گفت و گوویژه

وکیل جبرئیل نوظهور در تصادفی حوالی قزوین جان باخت / او برای رفع مسأله احراز صلاحیتش در دادگاه عالی انتظامی قضات عازم تهران بود

جبرئیل نوظهور از نامزدهای انتخابات کانون وکلای آذربایجان شرقی و رئیس کمیسیون علمی این کانون بود

وکلاپرس- وکیل جبرئیل نوظهور امناب درحالیکه برای ارائه توضیحات درخصوص وجود شبهه برای تایید صلاحیت در انتخابات راهی تهران بود، بر اثر تصادف جان باخت.

به گزارش وکلاپرس، وکیل جبرئیل نوظهور (عضو کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی) صبح امروز در سانحه رانندگی جان باخت.

بیشتر بخوانید:

مرحوم وکیل نوظهور برای رفع شبهات عازم دادگاه انتظامی قضات تهران بود

وکیل نگین کیانی، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات این حادثه گفت: امروز صبح وکیل جبرائیل نوظهور به همراه چندنفر از کاندیداهای انتخابات کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، عازم تهران شدند.

او ادامه داد: علت مراجعه همکاران به تهران این بود که از دادگاه انتظامی بررسی کننده صلاحیت کاندیداها با ایشان تماس گرفته شده بود تا برای ارائه توضیحات درخصوص شبهاتی که در احراز صلاحیتشان وجود دارد مراجعه کنند.

جبرئیل نوظهور
جبرئیل نوظهور

وکیل نوظهور دانشجوی مطقع دکتری و رییس کمیسیون علمی کانون بود

کیانی گفت: متاسفانه ساعت ۴ صبح وکیل نوظهور حوالی آبیک قزوین تصادف کرد و به علت ورود ضربه به سر جان باخت. مرحوم در شرف ازدواج بود و جمعه همین هفته مراسم عقد وی بود.

او درپایان گفت: وکیل جبرئیل نوظهور امناب دانشجوی مطقع دکتری و رییس کمیسیون علمی این کانون بود و در چندسال اخیر فعالیت های صنفی متعددی از قبیل برگزاری کارگاه های آموزشی داشت.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا