اخبار کانون هااخبار مجلس شورای اسلامیویژه

نماینده مجلس: کارگروه تخصصی از میان وکلا برای تصمیم‌گیری‌های مرتبط با وکلا در مجلس تشکیل می‌شود

وکلاپرس- سید اسماعیل حسینی، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف کارآموزان کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد از تشکیل کارگروه تخصصی از میان وکلا برای تصمیم‌گیری‌های مرتبط با وکلا در مجلس خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای منطقه فارس، آیین تحلیف کارآموزان اختبار کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با حضور ۱۰۷ نفر از کارآموزان با حضور اعضای هیات مدیره کانون، مدیران دستگاه قضا و برخی از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سید اسماعیل حسینی، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت کانون وکلا، شغل وکالت و اهمیت این مجموعه گفت: بی‌شک قضاوت و وکالت دو بال فرشته عدالت و همچنین بال‌های آزادی‌های مشروع هستند.

کانون وکلا و وکلا بدون استقلال با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه خواهند شد

وی با تأکید براینکه قطعاً بدون استقلال، کانون وکلا و وکلا در عمل به وظایف حرفه‌ای خود با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه خواهند شد، تصریح کرد: حوزه وکالت هم به مردم و هم به حاکمیت می‌تواند خدمات ارایه کند.

عضو مجمع نمایندگان فارس در ادامه سخنان خود بر تلاش برای تشکیل کارگروه تخصصی از میان وکلا تأکید و خاطرنشان کرد: از این کارگروه برای تصمیم‌گیری‌های مجلس در موضوعات مرتبط با وکلا فارغ از سیاسی‌کاری‌ها استفاده خواهد شد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای منطقه فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا