اخبار اسکودااخبار مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس: عمده تقصیر روابط ضعیف کانون وکلا و مجلس با کانون وکلاست

وکلاپرس- سعید رحمت‌زاده پشتیری از وکلای راه یافته به مجلس دوازدهم در دیدار با هیأت رئیسه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از روابط ضعیف کانون وکلا و مجلس انتقاد کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، نشست مشترک هیأت رئیسه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و جمعی از نمایندگان وکیل و حقوق‌دان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر دوشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل این اتحادیه برگزار شد.

دکتر سعید رحمت‌زاده پشتیری، نماینده صعومه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از سخنرانان در این نشست با اشاره به اینکه نمایندگان حقوق‌دان و وکلای راه‌یافته به مجلس دغدغه نظام قضایی، عدالت قضایی و ساختار کانون وکلا را دارند، در عین حال از روابط ضعیف کانون وکلا و مجلس انتقاد کرد و گفت: بنده در این مسئله، نمایندگان مجلس را چندان مقصر نمی‌دانم و معتقدم عمده تقصیر با کانون وکلاست. کانون وکلا در این مدت چه ارتباطی با مجلس و فرزندان و اعضای خود در آن گرفته است؟ احساس می‌کنم تاکنون رابطه مناسبی برقرار نشده است و باید برای ترمیم این فاصله تلاش کرد.

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ابتدا باید در راستای کاهش فاصله میان وکلای دادگستری، حقوق‌دان و قضاتی که به مجلس راه یافته‌اند، کوشید تا بعد بتوان به سراغ رفع مشکلات و پیشبرد امور از طریق نمایندگان مجلس برویم.

شایان ذکر است کتر سعید رحمت‌زاده پشتیری  عضو کانون وکلای دادگستری مرکز است و از حوزه صومعه سرا به عنوان یکی از ۱۲ وکیل راه یافته به مجلس دوازدهم به کمیسیون اقتصادی مجلس پیوسته است.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا