اخبار اسکودااخبار مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس: از وکلای دادگستری به عنوان مشاوران کمیسیون‌ها استفاده شود

وکلاپرس- علی آذری، نماینده فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هیات رئیسه اسکودا ضمن تاکید بر بهبود تعاملات میان نهاد وکالت و مجلس، گفت: ما می‌توانیم از وجود وکلای دادگستری به عنوان مشاوران کمیسیون‌ها استفاده کنیم.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، نشست مشترک هیأت رئیسه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و جمعی از نمایندگان وکیل و حقوق‌دان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر دوشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل این اتحادیه برگزار شد.

 علی آذری، نماینده فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از مدعوین در این نشست در سخنانی با بیان اینکه امروز در موضوع ارتباط ضعیف کانون وکلا و مجلس همگی مقصریم، گفت: همین که امروز این جلسه تشکیل شد کار خوبی است و گامی مثبت تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این حقوق‌دان راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار امیدواری نسبت به این موضوع که نگرش و تفکر جدیدی در قبال نهاد وکالت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ایجاد شود، تصریح کرد: ما می‌توانیم از وجود وکلای دادگستری به عنوان مشاوران کمیسیون‌ها و نیز از ظرفیت‌های کانون‌های وکلا در کلیت مجلس استفاده کنیم که امیدوارم با این کار اتفاقات خوبی در مجلس حاصل شود.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا