اخبار کانون ها

جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز امروز هم تشکیل نشد؛ عدم تشکیل سه جلسه متوالی

وکلاپرس- جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز امروز(۷ آبان ۱۴۰۲) هم به علت عدم حد نصاب مقرر تشکیل نشد.

به گزارش وکلاپرس، علی یار احمدی دبیر کانون وکلای دادگستری مرکز در استوری اینستاگرامش از عدم تشکیل جلسه امروز به علت عدم حد نصاب مقرر در آیین نامه، خبر داد.

پس از برگزاری هشتاد و یکمین جلسه هیئت مدیره دوره سی و دوم کانون وکلای مرکز مورخ ۲۵ مهر با دستور انتخابات میان دوره ای هیئت رئیسه و تعیین هیئت رئیسه جدید، هنوز جلسه جدیدی از هیات مدیره تشکیل نشده است.

این سومین جلسه متوالی است (جلسه ۸۲،۸۳ و ۸۴) که با غیبت اعتراض آمیز برخی از اعضای هیأت مدیره کانون وکلای مرکز به حد نصاب نرسیده و تشکیل نمی‌شود.

دبیر هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در حساب اینستاگرامی خود از غیبت محمد شاه محمدی، سهیل نظری، حسن صفادوست، غلامرضا امینی، وحید قاسمی عهد در جلسه هیأت مدیره خبر داد.

لازم به ذکر است سهیل نظری و محمد شاه محمدی به منظور شرکت در اجلاس IBA در پاریس به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

پیشتر دستور هشتاد و چهارمین جلسه هیأت‌ مدیره دوره سی‌ و دوم مورخ یکشنبه ١۴٠٢/٠٨/٠٧ بررسی مشکلات کارآموزان و راهکارهای حل آن، پرونده های صدور و انتقال و سایر درخواست ها اعلام شده بود.

هرچند خبرنگار وکلاپرس طی هفته گذشته در تلاش برای مصاحبه و گفت و گو با غایبان بوده است، اما تا کنون به تماس‌ و پیام‌های وکلاپرس پاسخی داده نشده است.

یک دیدگاه

  1. والله ما الان دو ماه هست هر هفته داریم میریم کانون وکلا نسبت به درخواست هایمان رشیدگی شود از جمله درخواست تعداد ۳۰ نفر از کارآموزان وکالت که در آزمون مجدد وکالت قبول شده اند و کانون وکلا نسبت به انتقال شهر کارآموزان اقدامی نمی کند و بلاتکلیف بسر می برند هیچگونه ترتیب اثر نمیدن.کانون وکلا در تمام جلسات هیات مدیره این مدت حتی به یک درخواست یک وکیل یا کارآموز هم رسیدگی نکرده و فقط درگیر انتخابات بین خودشان هستند و جلسات هیات مدیره هم بدون هیچگونه تصمیم گیری در هیچ موضوعی به اتمام می رسد و این هیات مدیره جدید هیچ اقدام مثبتی تا به حال انجام نداده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا