اخبار کانون ها

خطیب مدعو به مراسم عزاداری کانون وکلای مرکز: ارتباط با روحانیون و مخصوصا مراجع تقلید موجب محبوبیت کانون وکلا در دل‌ مردم می‌شود + فیلم

وکلاپرس– حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی، رئیس جامعه مبلغین، در مراسم عزاداری کانون وکلای مرکز که با حضور برخی مسئولین بلند پایه برگزار شد، بر همکاری بین قشر روحانی و نهاد وکالت تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، مراسم عزاداری روز سوم شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت امام زین العابدین (ع) روز یکشنبه ۱۴۰۲/۵/۸ با حضور معاونت حقوقی قوه قضاییه، ریاست و اعضای هیات رئیسه اتحادیه سراسری کانونهای وکلا، اعضا هیات مدیره صندوق حمایت، اعضا هیات مدیره کانون سردفتران و جمعی از وکلای دادگستری به میزبانی هیات مدیره کانون وکلا دادگستری مرکز در سالن جلالی نایینی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر حسن صفادوست ضمن خوش آمد گویی به حضار بیان داشت: امروز جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدایی گرد هم آمده ایم که نام آنها در تاریخ جهت اعتلای عدالت و احقاق حق ثبت شده و خون پاکشان در این راه به زمین ریخته شده است و ما ادامه دهنده راه آنها هستیم.

امروز روحانیون در معرض حمله دشمن قرارگرفته اند

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی ضمن تاکید بر لزوم گسترش ارتباطات فی مابین کانون وکلا، مردم و روحانیون افزود :کانون وکلا می بایست ارتباط بهتری با جامعه برقرار نماید همچنین ما جهت بهبود روابط فی مابین روحانیون مظلوم و مردم، دست نیاز به سوی شما دراز می کنیم چرا که امروز، علما در معرض حمله دشمن قرارگرفته اند. لذا از شما می خواهیم تا کمک کنید، اصلاحات فرهنگی فی مابین روحانیون و مردم اتفاق بیفتد و در این راه انتقادات شما را نیز مانند طلای ناب برجان میپذیریم.

وی در ادامه افزود : بدون شک هدف اسلام جهت تقنین قوانین، انسان سازی و نشان دادن مراتب حسن نیت و شرافت انسانی است.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی ضمن تشکر از حضور معاونت محترم قوه قضاییه گفت: امیدوارم بیش از پیش شاهد افزایش حسن ارتباط قوه قضاییه و کانون وکلا باشیم و برکات آن را مردم حس نمایند.

پس از سخنرانی حجت‌الاسلام ادیب یزدی، مراسم با مداحی حاج مرتضی طاهری ادامه یافت و در پایان گروهی از خدام حرم رضوی (ع) پرچم آن مضجع شریف را برای تیمن و تبرک مراسم در سالن حاضر و با صلوات خاصه امام رضا مراسم خاتمه یافت.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا