اخبار بین المللیویژه

نظرسنجی اتحادیه بین المللی وکلا (IBA) از وکلای جوان

وکلاپرس ـ اتحادیه بین المللی وکلا (IBA) در فراخوانی از تمام وکلای جوان دادگستری خواسته است تا در نظرسنجی این نهاد بین المللی شرکت کرده و بر غنای نظرسنجی IBA از وکلای جوان بیافزایند.

به گزارش وکلاپرس، کمیته وکلای جوان (YLC) اتحادیه بین المللی وکلا در فراخوانی از کلیه وکلای زیر ۴۰ سال در سرتاسر جهان درخواست کرده تا در نظرسنجی IBA از وکلای جوان شرکت کنند.

واحد تحقیقات و سیاست گذاری حقوقی کانون وکلای بین المللی با همکاری کمیته وکلای جوان در حال تحقیق و تمرکز بر روی منافع و علایق وکلای جوان در حرفه وکالت می باشد.

بیشتر بخوانید: جایزه « وکیل ممتاز جوان » کانون وکلای بین المللی

در فراخوان نظرسنجی IBA از وکلای جوان آمده است:

این نظرسنجی بخشی از کار کمیته مذکور در شناسایی ، بررسی و ترویج موضوعات مربوط به وکلای جوان در حرفه وکالت را تشکیل می دهد؛ وکلای جوانی که رهبران آینده حرفه وکالت بوده و به نفع همه است تا چنین افراد با استعدادی در پیشرفت، اصلاح و حمایت از حاکمیت قانون همکاری کنند.

بدون شک چیزی که وکلای جوان تجربه می کنند و نحوه مدیریت علایقشان، آینده ایشان را در محل کار و به طور کلی حرفه وکالت متأثر می کند.

همچنین هوراسیو برناندز ، رییس کانون وکلای بین المللی ، در یادداشتی از تمامی وکلای عضو و غیر عضو در این نهاد بین المللی درخواست کرده است تا به این نظر سنجی بپیوندند. وی در بخشی از این یادداشت آورده است:

من از صمیم قلب مشارکت شما وکلای جوان به شرکت در این نظرسنجی که در آن هویت شخص پنهان می ماند، تشویق می کنم.

این نظرسنجی به منظور جمع آوری اطلاعات در مورد علایق جمعی، اولویت ها و نگرانی های وکلای جوان طراحی شده است.

ما امیدواریم که با استفاده از این داده ها و هر گرایشی که ممکن است ظاهر شود، گفتمانی را بین وکلای جوان و مدیران فعلی حرفه وکالت پدید آورده و در صورت لزوم ایشان را تشویق تغییرات مثبت کنیم.

همچنین امیدواریم که در پایان نظرسنجی، بسته به گرایش های ظاهر شده، نشریه ای تولید کنیم..

گفتنی است شرکت در این نظرسنجی نه تنها برای اعضای IBA ، که حتی برای افراد غیر عضو نیز ممکن و در دسترس است. این نظر سنجی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه شده است.

اگر شما یک وکیل ۴۰ ساله یا کمتر هستید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، در نظرسنجی IBA شرکت کنید:

درگاه ورود به نظرسنجی IBA از وکلای جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا