اخبار کانون هاویژه

موافقت کانون وکلای سمنان با شناسایی اسکودا در آیین نامه لایحه استقلال

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان با پیشنهاد هیات مذاکره کننده با قوه قضاییه مبنی بر شناسایی اسکودا در آیین نامه لایحه استقلال موافقت کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس صورت جلسات منتشره از جلسات هیات مدیره های کانون های وکلا، هیأت مذاکره کننده اسکودا با قوه قضائیه پیشنهاد شناسایی اتحادیه به عنوان رکن و نهاد وابسته به کانونهای وکلای دادگستری در آیین نامه اجرایی لایحه استقلال و بررسی صلاحیت اعضای این نهاد توسط صلاحیت ها توسط دادگاه عالی انتظامی قضات را ارائه کرده است که این پیشنهاد جهت اظهار نظر به کانون های وکلای سراسر کشور اعلام شده است.

نظر سایر کانون های وکلا درباره شناسایی اسکودا در آیین نامه لایحه استقلال

تاکنون و طبق صورت جلسات منتشره از جلسات هیات مدیره های کانون های وکلا، کانون وکلای قم و آذربایجان شرقی با این پیشنهاد موافقت کرده‌اند. کانون وکلای دادگستری کردستان ضمن مخالفت با این موضوع پیشنهاد برگزاری انتخابات اسکودا به صورت آنلاین را ارائه کرده است.

کانون وکلای ایلام نیز مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:

اعلام نظر کانون وکلای سمنان

بر اساس نامه منتشره به شماره ۵۸۹۳-۱-۸ مورخ ۱۸ مهرماه رییس هیات مدیره کانون وکلای سمنان که در وب سایت این کانون قرار گرفته است، هیات مدیره این کانون نیز موافقت خود را در این خصوص اعلام کرده اند.

شماره: ۵۸۹۳-۱-۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۰۷/۱۸

ریاست محترم اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

سلام علیکم
احتراما بازگشت به نامه شماره ۳ صادره ۲۲۳۹۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ نظر به پیشنهاد هیئت مذاکره کننده مبنی بر لزوم احراز صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) توسط دادگاه عالی انتظامی قضات، بدینوسیله موافقت هیئت مدیره این کانون با درج عنوان اتحادیه و ارکان هیئت مدیر آن در آیین نامه اجرایی لایحه استقلال مصوب ١۴٠٠ اعلام و مراتب جهت استحضار تقدیم می گردد.

سید حسین رئیس کانون وکلای دادگستری سمنان

موافقت کانون وکلای سمنان با شناسایی اسکودا در آیین نامه لایحه استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا