اخبار کانون ها

مصوبه کانون وکلای کرمان درباره تعیین مدت زمان اعتبار برای موافقت‌های انتقالی وکلا از کانون کرمان به سایر کانون ها

وکلاپرس- با تصمیم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کرمان، مدت اعتبار موافقت‌های انتقالی وکلا از کانون کرمان به کانون مرکز به مدت ۲ سال و به سایر کانون‌ها ۶ ماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش وکلاپرس، هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کرمان در پنجاه و ششمین جلسه هیئت مدیره این نهاد، برای اعتبار موافقت‌های انتقالی وکلا از کانون کرمان به سایر کانون ها، مدت زمان تایید کردند.

بر اساس گزارش کانون وکلای کرمان با پیشنهاد کمیسیون نقل و انتقالات و موافقت هیات مدیره از این به بعد، موافقت‌های انتقالی وکلا از کانون کرمان به کانون مرکز به مدت ۲ سال و به سایر کانون‌ها ۶ ماه اعتبار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

در مصوبه کانون وکلای کرمان در این باره آمده است:

قابل توجه همکاران محترم وکیل

از آنجایی که مکاتبات موضوع موافقت کانون در انتقالی همکاران از کانون کرمان به سایر کانون‌ها در مقصد مدت‌های طویل بی‌ پاسخ می ماند و بعضاً وکلای متقاضی را با مشکل مواجه می‌سازد؛ حسب پیشنهاد کمیسیون نقل و انتقالات به هیئت مدیره محترم، در پنجاه و ششمین جلسه هیئت مدیره کانون کرمان مقرر گردید؛ موافقت‌های انتقالی از کانون کرمان به کانون مرکز به مدت ۲ سال و به سایر کانون‌ها ۶ ماه اعتبار در نظر گرفته شود و پس از انقضای مدت مصوب، موافقت اعلام شده کان لم یکن تلقی می گردد؛ فلذا مراتب جهت اطلاع و پیگیری همکاران متقاضی منتشر می‌گردد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمان

یک دیدگاه

  1. جهت اطلاع اعضای محترم هیات مدیره کانون کرمان و سایر کانونها، اصل بر اباحه است و وضع هر محدودیت و ممنوعیت و تکلیفی محتاج نص صریح نسخ نشده ای است که قانونگذار آن را وضع کرده لذا با توجه به تبصره ۴ ماده ۷ مکرر قانون تسهیل چه در کانون و چه در مرکز وکلا محدودیت قانونی در خصوص محل قبولی و تمرکز فعالیت نداریم. چنانچه فردی قائل به وجود محدودیت باشد بهره ی علمی باید مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا