اخبار صنفی

مصوبات اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح مقررات صندوق حمایت وکلا

وکلاپرس- نخستین جلسه کارگروه بررسی زمینه های اصلاح مقررات صندوق حمایت وکلا روز گذشته مورخ ١۴٠٣/٠٣/٢٠ در محل صندوق حمایت برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس، در حالی که در مصوبات مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، این مجمع با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری موافقت کرده بود، روز گذشته اولین جلسه این کارگروه برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی صندوق حمایت وکلا از این جلسه، وکیل جعفری به اتفاق آراء به عنوان رئیس و وکیل عمارتی به عنوان دبیر کارگروه انتخاب شده اند.

همچنین مقرر شده است پیشنهادات اصلاح قانون صندوق حمایت، آیین نامه و اساسنامه صندوق حمایت از کانون های مختلف استعلام و جمع ـوری شده و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید:

اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد

در گزارش روابط عمومی صندوق حمایت وکلا از این جلسه آمده است:

در راستای مصوبه ی مجمع عمومی، نخستین جلسه کارگروه بررسی زمینه های اصلاح مقررات صندوق حمایت وکلا در ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه مورخ ١۴٠٣/٠٣/٢٠ با حضور اعضاء هیات مدیره صندوق (آقایان دکتر سلیمان جعفری مدیرعامل و جناب مهدی کریمی خزانه دار و جناب سیدی عضو هیات مدیره)، دو نفر از چهار عضو منتخب مجمع (آقایان دکتر محمد کاظم عمارتی و محمود کنارودی)، دو نفر از سه عضو منتخب هیات مدیره (آقایان علی اسداله پور وکیل عضو کانون البرز و آقای مردی نماینده معاونت اجتماعی دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه) در محل صندوق تشکیل ‌و موارد زیر تصویب شد:

مصوبات اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح مقررات صندوق حمایت وکلا

۱-آقای جعفری به اتفاق آراء به عنوان رئیس و آقای عمارتی به عنوان دبیر کارگروه انتخاب شدند.

۲- جلسات آنلاین به تشخیص رئیس یا دبیر به هر تعداد که لازم باشد و جلسات حضوری، هر ماه یک بار تشکیل شود.

۳-رئیس کارگروه برای جمع آوری پیشنهادات از کانون ها، استعلام نماید.

۴- اخبار رسمی کارگروه، با هماهنگی دبیر، به وسیله روابط عمومی صندوق، اطلاع رسانی شود.

۵- پیشنهادات اصلاحی پس از جمع آوری، بر اساس قانون، آیین نامه و اساسنامه، به صورت موضوعی تفکیک شود و با توجه به شرایط موجود، به ترتیب، زمینه های اصلاح در اساسنامه و آئین نامه در اولویت قرار بگیرد.

۶- پیش نویس اساسنامه اصلاحی پیشنهادی جناب کناررودی ضمن تشکر از ایشان جهت بررسی در اختیار اعضا قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی صندوق حمایت وکلای دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا