اخبار اسکودا

آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه اسکودا

اساسنامه اسکودا باید پاسخگوی چالش‌های امروز کانون وکلای دادگستری باشد

وکلاپرس _ نخستین جلسه کارگروه اصلاح اساسنامه اسکودا، صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تشکیل و تاکید شد که اساسنامه این نهاد باید ضمن به‌ روز بودن، پاسخگوی چالش‌های امروز کانون وکلای دادگستری باشد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، در اولین جلسه کارگروه اصلاح اساسنامه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران که در محل این اتحادیه با دبیری وکیل دادگستری محمود حبیبی (نایب رئیس) و با حضور وکیل محمدرضا پاسبان، وکیل حسین عسکری‌راد، شهرام محقق دولت‌آبادی، شهرام مختاری، امیرحسین سجادیه و سعید آئینه‌وند برگزار شد، اعضا به بحث و بررسی پیرامون مفاد مختلف اسکودا پرداختند.

بیشتر بخوانید:

در جلسه کارگروه اصلاح اساسنامه اسکودا، اعضا ضمن تاکید بر اصلاح اساسنامه اسکودا به این مسئله اشاره شد که این اساسنامه ضمن به‌ روز بودن و توجه به نوگرایی و نوآوری در آن، بایستی پاسخگوی چالش‌ها و مسائل امروز نهاد وکالت چه از منظر داخلی و چه در تعامل با نهادهای بیرونی و مرتبط با کانون وکلای دادگستری باشد.

همچنین در این جلسه پیرامون مفاد فعلی اساسنامه اسکودا بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد اصلاحاتی در آن اعمال شود.

اصلاح اساسنامه اسکودا در جلسات بعدی کارگروه مزبور ادامه خواهد داشت تا پس از نهایی شدن این تغییرات، برای تصویب نهایی در نشست آتی هیات عمومی اسکودا مطرح شده تا با موافقت اعضای هیات مدیره کانون‌های وکلای دادگستری و تصویب نهایی، ابلاغ شده و اجرایی شود.

منبع: روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا