اخبار کانون هاویژه

مخالفت هیات مدیره کانون وکلای منطقه فارس با معافیت یک وکیل پایه یک مرکز وکلای قوه قضائیه از کارآموزی آزمون وکالت

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویر احمد، با معافیت یک وکیل پایه یک مرکز وکلای قوه قضائیه از دوره کارآموزی آزمون وکالت مخالفت کردند.

به گزارش وکلاپرس، وکیل شایان منش نائب رئیس کانون وکلای منطقه فارس در تشریح تصمیمات هیات مدیره این نهاد از مخالفت هیات مدیره با معافیت یک وکیل پایه یک مرکز وکلای قوه قضائیه از دوره کارآموزی آزمون وکالت ۱۴۰۲ خبر داد.

این در حالی است که در ماه های گذشته کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در یکی از تصمیمات هیات مدیره،  ۳ وکیل پایه یک مرکز وکلای قوه قضائیه که در آزمون وکالت ۱۴۰۲ پذیرفته شده بودند را از کارآموزی معاف کرده بود.

بیشتر بخوانید:

در خبر منتشره از سوی نائب رئیس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در ابن باره آمده است:

هیات مدیره به اتفاق آرا با درخواست احد از پذیرفته شدگان آزمون ۱۴۰۲ مبنی بر معافیت از دوره کارآموزی به جهت اینکه وکیل پایه یک و عضو مرکز مشاوران است ، با این استدلال که موارد معافیت از دوره کارآموزی در قوانین تصریح گردیده ، مخالفت نمود.

شایان ذکر است تصمیمات این جلسه (صد مین جلسه هیات مدیره به تاریخ ۱۱ شهریور) به صورت علنی تاکنون در وبگاه این کانون منتشر نشده است.

یک دیدگاه

  1. یک نفر تقاضای معافیت از کارآموزی کرده و مخالفت شده. اینقدر جوسازی و خبر رسانی ندارد و اینقدر مطلب مهمی نیست که وقت خودتان و مردم را گرفته اید.
    چون وکیل هستید فکر میکنید خیلی مهم هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا