یادداشت

المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری

تیم فوتسال کانون وکلا خراسان

فوتسال در اندازۀ قهرمانی

در رشته فوتسال تیم کانون وکلای خراسان پس از کسب چهار پیروزی متوالی و حذف نایب قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها، در مرحله نیمه نهایی قهرمان دوره گذشته(مازندران ) را با نتیجه قاطع ۵ بر صفر شکست داد و در بازی فینال علی رغم ارائه بازی کاملا برتر مقابل خوزستان فرصت های متعدد گل زنی را از دست داد و در نهایت در وقت اضافه با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و میان ۲۲ تیم شرکت کننده به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

افشین پیوندی (کاپیتان)، علی خانزایی، هانی جلایر، امین ایل‌بیگی‌زاده، مجتبی رنگی، علی پور‌حسن، مهدی مؤمنی، مصطفی غلامپور، مسعود آگاه، حمیدرضا شجاعت و ایمان هاشمی اعضای تیم فوتسال کانون وکلای خراسان بودند که با سرمربی‌گری حسین اسلامی و تحت سرپرستی علی شریعتمدار در این رقابت ها حاضر شدند.

 

تیم پینگ پنگ کانون وکلا خراسان

درخشش پینگ‌پنگ‌بازان

در رقابت‌های پینگ‌پنگ انفرادی ۳۹ ورزشکار از ۹ کانون شرکت داشتند که نمایندگان کانون وکلای خراسان بسیار درخشان ظاهر شدند و آقایان مهدی خواجوی و علیرضا مؤمن به ترتیب عناوین قهرمانی و سومی رقابت‌ها را کسب کردند. همچنین در رقابت‌های پینگ‌پنگ تیمی، تیم خراسان به مقام سومی رقابت‌ها دست یافت.

مهدی خواجوی (مربی بازیکن)، علیرضا مؤمن، حسین ایزدی، هاشم صحراگرد، محمود بناء ‌رضوی نفرات اعزامی تیم پینگ‌پنگ کانون وکلای خراسان در این رقابت‌ها بودند.

 

تیم والیبال کانون وکلا خراسان

تلاش ناکام والیبال

در رشته والیبال تیم کانون وکلای خراسان پس از پیروزی بر یزد، مقابل تیم‌های فارس و مرکز شکست خورد و در رده سوم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

محمد خوشخو(کاپیتان)، رضا اسدی‌نسب، محمد‌حسین حاجی‌آبادی، مصیب خان‌محمدی، علی‌اصغر نیزاری، علی داودی‌مقدم، ابوالقاسم نظری، محمد نباتی، محسن ابراهیمی، مجتبی جنتیان اعضای تیم والیبال کانون وکلای خراسان بودند که با سرمربی‌گری امیرهوشنگ باغبان و تحت سرپرستی علی‌اصغر مرادی‌گوارشکی در این رقابت‌ها حضور یافتند.

رضا راد رییس کمیسیون ورزش کانون وکلای خراسان نیز در زمان رقابت‌ها با حضور در محل برگزاری المپیاد ورزشی وکلای دادگستری ایران در کنار ورزشکاران خراسان بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا