اخبار صنفی

دادسرا و دادگاه انتظامی کانون وکلای مرکز درخواست ابطال پروانه وکالت محسن برهانی را رد کردند

وکلاپرس- دکتر برهانی استاد دانشگاه تهران و وکیل دادگستری از تلاش ها برای ابطال پروانه وکالتش و مخالفت کانون وکلای دادگستری مرکز با این موضوع خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر برهانی با انتشار پستی در حساب توئیترش (X)، از فشارها جهت ابطال پروانه وکالتش خبر داد و بر استقلال نهاد وکالت جهت حفظ امنیت شغلی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

دکتر برهانی در توئیترش نوشت:

استقلال کانون‌ وکلا، ضامن امنیت شغلی است چرا که در بسیاری موارد ارباب قدرت، خواستار ابطال پروانه وکالت می‌شوند تا سکوت و محافظه‌کاری را حکمفرما کنند.

دادسرا و دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز، تسلیم فشارها جهت ابطال پروانه وکالت اینجانب نشدند و قرار منع پیگرد انتظامی نسبت به اتهامات مرحمتی را صادر کردند.

استقلال نظر و رسیدگی قانونی و دقیق این عزیزان را ارج می‌نهم.

توییت محسن برهانی
توییت محسن برهانی

‫۵ دیدگاه ها

  1. درسته نمک نظام رو خوردی نمکدون رو شکستی و لیاقت نداری از نظام حقوق بگیری ولی دیگه نباید که کلا از نون خوردن بیفتی و نتونی شغل خصوصی هم داشته باشی

    1. نظام از مردم و امثال ایسون حقوق میگیره اون وقت ایشون حق نداشته از نظام حقوق بگیره؟؟؟

  2. در پاسخ به این دوست عزیز عرض میکنم وظیفه استاد حقوق مثل استاد تشریح در رشته پزشکی است که اندامها را مثله میکنه ولی نیت خیره.
    بزرگوار دکتر برهانی چه غلط چه درست تشریح امور حقوقی کردند
    نظرشان را گفتند صرف نظر از غلط یا درست بودن
    شهید بهشتی با کیا نوری و طبری و گندهای کمونیسم ایران در باب خدا و الهیات در تلویزیون جدل میکردند و جالب بود کسی از مردم دیندار کافر هم نمیشد
    حالا اینو در قالب دکتر برهانی بیاورید ایشان مجتهد حقوق است نظر اجتهادی میدهند ایا این باعث اتفاق خاصی شد؟
    بنظرم نه بلکه فقط تضارب ارا و اندیشه بود.
    اینقدر سخت نگیریم

  3. سلام ممنونم از کانون وکلا که مستقلا تصمیم گرفته و تسلیم فشارهای احتمالی که ایشان بیان کردند نشده امیدوارم این رویه همیشه و در همه حال ادامه پیدا کنه و تقویت بشه ضمنا ایشان نان تلاش و زحمت خودش رو میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا