اخبارویژه

تعلیق محسن برهانی از عضویت در هیأت علمی دانشگاه تهران ؛ برهانی در ترم جدید تدریس نخواهد داشت

وکلاپرس– دکتر محسن برهانی وکیل دادگستری و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب توییتری خود از تعلیق عضویتش در هیأت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، از چندی پیش دکتر محسن برهانی در شبکه های اجتماعی از تلاشی سازمان یافته توسط برخی نهادها و اساتید گروه حقوق دانشگاه تهران برای اخراجش از این دانشگاه خبر می‌داد.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای اخراج و تعلیق عضویت وکیل محسن برهانی از عضویت در گروه حقوق دانشگاه تهران به نتیجه رسیده و این حقوقدان در ترم جدید دانشگاه تهران تدریس نخواهد داشت.

دقایقی پیش دکتر محسن برهانی در حساب توییتری (ایکس) خود راجع به تعلیق از عضویت و ممنوعیت از تدریس نوشت:

شروع سال تحصیلی و عدم تدریس پس از ۱۹ سال.

زمانی که پا در مسیر دفاع از حقوق ملت گذاشتم، همه چیز را پیش‌بینی می‌کردم؛ هجمه به آزادی، شغل و اعتبار.

کم‌کم پیش‌بینی‌ها در حال تحقق است و برهانی با چشمانی باز، انتخاب کرد. و اینک؛

هجمه به شغل و تعلیق غیرقانونی استادی رسمی-آزمایشی از عضویت در هیأت علمی دانشگاه تهران؛ متاعی ارزشمند که چه بهتر برای دفاع قانونی و شرعی از حقوق ملت فدا شود.

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. حقوق شرعی و قانونی ملت کجا بود از یه طرف میگی دانش اموخته حوزه ام از یه طرف با هشتگ زن زندگی آزادی پست میذاری معلوم نیست مذهبی هستی غیر مذهبی هستی چی هستی اگه شرع و مذهب برات مهمه چرا از اونایی که طرفدار بی حجابی هستن حمایت میکنی اگه غیر مذهبی هستی چرا الکی پای مذهب رو میکشی وسط.کشف حجاب حرامه یا نه؟این که یه عده بخوان کار حرام تو جامعه قانونی بشه یه آدم مذهبی چطوری میتونه از این کار حمایت کنه ؟؟؟؟

    1. هشتگ زن زندگی آزادی با مذهب تناقضی ندارد . مگر اینکه شما جزء خوارج زمان باشید . راستی شما چرا خودتون فعل حرام انجام میدید و نامحرم رو دید می‌زنید که ببینید کشف حجاب کرده یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. جمله آخر من یک آیه از قرآن هست که می‌فرماید به مردان مومن بگو چشمانشان را از نامحرم فرو ببندند . آیات قرآن هم برای شما مسخره هست ؟ قاضی خداست .

        1. اینکه میگم جزء دسته خوارج زمان هستید به خاطر اینه که از این همه مفاهیم زیبای دین ذره بین تون رو گذاشتید روی طرز پوشش زنها . و باعث شدید خیلی ها از دین زده بشن .

  2. سلام.
    بنده خودم دانشگاه مشغول هستم وبا دیدن خبر تعلیق یکی از همکاران عزیزم سخت آشفته میشم.
    شما نمیداند استاد چه حسی به دانشجوش داره، چیزی از فرزند بالاتر.
    ازمسولین امنیتی ومسولان دانشگاها ومجموعه دولت ونظام جمهوری اسلامی استدعا میکنم باصعه صدر و در کمال آرامش خط عفوی بر خطا ی اساتید بکشند و بگذارند در وطن خود به فرزندان خود خدمت کنند.

  3. هشتگی که یه عده بی دین به دنبال فوت یه خانم بد حجاب راه انداختن و دارن باهاش به دین و باورهای دینی حمله میکنن تناقضی با مذهب نداره؟علی کریمی و حمید فرخ نژاد و مصی علی نژاد و اینترنشنال و بی بی سی و این قماش حضرات تناقضی با مذهب ندارن یا مذهب در نظر شما فقط اینه که بگی یه خدایی هست احکام دین هم همگی تعطیل؟؟؟؟شما اعتقادت به یه دین حداقلیه که فقط در این حد بگی خدایی هست برات کافیه ولی این ادم میگه من تو حوزه درس خوندم یعنی باسد به احکام دین پایبند باشه حالا کدوم حوزه ای به طلبه ها یاد میده بیان از آزادی بد حجابی و بی حجابی دفاع کنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا