اخبار اسکودا

فراخوان اسکودا برای همکاری با پایگاه خبری کانون‌های وکلای دادگستری

وکلاپرس- هیات موسس پایگاه خبری اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با انتشار فراخوانی از کلیه وکلا و کارآموزان وکالت که تمایل به همکاری با این پایگاه خبری دارند دعوت به همکاری کرد.

به گزارش وکلاپرس، یکی از مصوبات شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷، تصمیم گیری در خصوص راه اندازی پایگاه خبری کانونهای وکلای دادگستری بود که بدین منظور کارگروهی تشکیل شد.

در نهایت پس از برگزاری چندین جلسه کارگروه راه اندازی پایگاه خبری کانونهای وکلای دادگستری، هیات موسس این پایگاه اقدام به انتشار فراخوان برای جذب وکلا و کارآموزان وکالت کرده است.

بیشتر بخوانید:

طبق اعلام روابط عمومی اسکودا، متن فراخوان به این شرح است:

«به اطلاع کلیه وکلا و کارآموزان محترم وکالت در سراسر کشور می‌رساند، پایگاه خبری کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، تحت صاحب امتیازی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، به زودی ایجاد خواهد شد.

در این راستا، از وکلا و کارآموزان محترم وکالت در سراسر کشور که تمایل به همکاری با این پایگاه خبری دارند و در عین حال با اصول و مبانی حوزه خبر و روزنامه‌نگاری آشنا بوده و دارای تجربه‌ی همکاری با رسانه‌ها و نشریات مختلف هستند، دعوت به همکاری می‌شود.

علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند درخواست خود را همراه با رزومه و آثار منتشر شده در رسانه‌های کشور به آدرس زیر ارسال نمایند:

ایمیل website.scoda@gmail.com

تاریخ ارسال درخواست‌ها: از تاریخ انتشار این فراخوان تا ۱۴ روز آینده

هیات موسس پایگاه خبری اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا