اخبار بین المللیویژه

کیم کارادشیان در آزمون Baby Bar کانون وکلای ایالت کالیفرنیا قبول شده است

وکلاپرس-  بر اساس جدیدتری جزییات اعلام شده کیم کارداشیان توانسته است مرحله اول آزمون وکالت موسوم به Baby bar را قبول شود؛ موضوعی که مسئولین کانون وکلای کالیفرنیا آن را تأیید یا رد نکرده‌اند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از وال استریت ژورنال، کیم کارداشیان(kim kardashian) مدل و بازیگر آمریکایی که روز گذشته در اینستاگرامش از قبولی در آزمون وکالت آمریکا خبر داده بود، صرفا در مرحله اول آزمون Baby Bar که برای داوطلبانی است که در دانشگاه‌های معتبر تحصیل نکرده‌اند، پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: ماهیت حرفه وکالت با نگاهی به ویژگی‌های آزمون وکالت در کشور آمریکا

کیم کارداشیان در مرحله ابتدایی پذیرش در حرفه وکالت قرار دارد

کیم کارداشیان فرزند رابرت کارداشیان است که در آمریکا به حرفه وکالت و بیزینس مشغول بود. وی در سال ۲۰۰۳  در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا درگذشت.

این مدل آمریکایی پیشتر در حساب اینستاگرام خود از نقش الهام بخش پدرش برای شرکت در آزمون وکالت و رویای وکیل شدن گفته بود.

بااین وجود کیم کارداشیان هنوز در مراحل ابتدایی پذیرش در حرفه وکالت قرار دارد و صرفا توانسته است در آزمون Baby bar پذیرفته شود. در نتیجه وی باید برای صدور پروانه کارآموزی وکالت در آزمون دیگری که کانون وکلای کالیفرنیا برگزار خواهد کرد نیز موفق شود.

آزمون baby bar چیست؟

«بیبی بار» در بین جامعه حقوقی آمریکا به عنوان امتحان دانشجویان سال اول حقوق شناخته می شود. امتحان دانشجویان سال اول حقوق (FYLSX) یا Baby Bar یک آزمون یک روزه است که در ماه های ژوئن و اکتبر از راه دور و به صورت مجازی برگزار می شود.

همه دانشجویان حقوق مجبور نیستند در آزمون baby bar شرکت کنند. دانشجویان حقوقی که تا سال دوم تحصیل در رشته حقوق در یک دانشکده حقوق معتبر تحصیل کرده اند و حداقل‌هایی را کسب کرده‌اند، معمولاً از این امتحان معاف هستند. اما کسانی که در رشته حقوق از طریق یک دوره کارآموزی یا در یک دانشکده حقوق غیر معتبر تحصیل می کنند، باید پس از اتمام سال اول تحصیل در رشته حقوق، در آزمون سال اول دانشجویان حقوق “baby bar” شرکت کند.

بیشتر بخوانید: کیم کارداشیان از قبولی‌اش در آزمون اولیه وکالت ایالت کالیفرنیا خبر داد

این آزمون یک گام ضروری برای انتقال دانشجو به یک دانشگاه مورد پذیرش کانون‌های وکلای آمریکا و در نتیجه تبدیل شدن به یک وکیل حرفه ای است.

در آزمون مذکور حدود ۲۰ درصد قبول می‌شوند. برای مثال در ماه ژوئن، ۲۷۵ نفر در این آزمون شرکت کردند که تنها ۲۰.۷ درصد آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سخنگوی کانون وکلای ایالت کالیفرنیا درباره قبولی کیم کارداشیان به رسانه‌ها گفته است او نمی تواند تایید کند که آیا خانم کارداشیان در این آزمون موفق شده است یا نه زیرا امتحانات محرمانه است.

هدف کیم کارداشیان؛ اصلاحات در قوانین زندان

کارداشیان گفته است که می‌خواهد پس از دریافت مدرک معتبر حقوق، دفتر حقوقی خود را با تمرکز بر شرایط زندان افتتاح کند.

سال گذشته، این بازیگر آمریکایی به همراه زندانیانی که به آزادی آنها کمک کرده بود از کاخ سفید دیدن کرد. کریستال مونوز، جودیت نگرون و تینیس هال پس از حمایت کارداشیان وست، با موافقت رئیس جمهور وقت ایالات متحده، دونالد ترامپ، محکومیتشان تقلیل یافت.

بیشتر بخوانید: فرآیند جذب و پذیرش کارآموز وکالت در آزمون وکالت کشور آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا