اخبار دولت

فاطمه مهاجرانی جایگزین بهادری جهرمی شد

وکلاپرس- به پیشنهاد رئیس جمهور و با تایید هیأت دولت، فاطمه مهاجرانی به عنوان سخنگوی جدید دولت منصوب و جایگزین علی بهادری جهرمی شد.

به گزارش وکلاپرس، طی حکمی از سوی رئیس جمهور، فاطمه مهاجرانی به عنوان سخنگوی جدید دولت منصوب شد. پیش از او علی بهادری جهرمی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ سخنگوی دولت بود.

سوابق فاطمه مهاجرانی

فاطمه مهاجرانی متولد سال ۱۳۴۹ و دانش آموخته رشته مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

وی رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی بود و سال ۱۳۹۶ نیز از سوی سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش وقت، به عنوان رئیس مرکز استعداد های درخشان انتخاب شد. اگرچه مهاجرانی بورس دکتری از دانشگاه بونل لندن برای رشته رباتیک را گرفت اما به گفته خودش بنا به دلایل خانوادگی نتوانست برای ادامه تحصیلات از ایران برود. او بعدها تصمیم گرفت در رشته علوم تربیتی تحصیل کند. اما مدرکی از این رشته دریافت نکرد.

لازم به ذکر است مهاجرانی فوق لیسانس استراتژی و دکترای مدیریت ( Administration Doctor of Business ) را از دانشگاه هریوت وات اسکاتلند گرفته است.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است علی بهادری جهرمی ۱۰ تیرماه امسال عنوان «سخنگو و دبیر هیات دولت جمهوری اسلامی ایران» را از صفحه اول حساب توییتر (شبکه ایکس) خودش حذف کرد و صرفا عنوان «حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس» را باقی گذاشت.

او پس از انتصاب به عنوان سخنگوی دولت سیزدهم در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشت و از روز ۲۴ آبان ۱۴۰۰ فعالیت خودش به این عنوان را در شبکه اجتماعی توییتر (ایکس) آغاز کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا