اخبار بین المللی

غرق شدن قایق تفریحی در سیسیل و مفقود شدن یک وکیل

وکلاپرس- وکیل آژانس حقوقی بین المللی کلیفورد چنس و شش نفر دیگر در اثر گرفتار شدن یک قایق تفریحی در طوفان سیسیل مفقود شده اند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از یورونیوز، براساس اعلام مقامات سازمان امداد و نجات ایتالیا ۲۰ آگوست یک قایق تفریحی در طوفانی عجیب و صبحگاهی در سیسیل گرفتار شده و برخی افراد ناپدید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

براساس اعلام گارد ساحلی ایتالیا، این قایق ۱۰ خدمه و ۱۲ مسافر داشته است. یکی از مفقودشدگان این قایق، کریس مورویلو (وکیل آژانس حقوقی بین المللی کلیفورد چنس) است.

این قایق بادبانی اجاره شده در نزدیکی پالرمو در سواحل ایتالیا در ساعت ۴ صبح به وقت محلی واژگون شد. ۱۵ نفر از این حادثه جان سالم به در برده‌‌اند؛ هشت نفر از نجات‌یافتگان در بیمارستان بستری و بقیه به هتل منتقل شده‌اند.

یک جسد که تصور می‌شود متعلق به آشپز قایق باشد در نزدیکی لاشه قایق پیدا شده، اما اثری از شش نفر دیگر به دست نیامده و گمان می‌رود افراد مفقود شده هنوز در داخل قایق باشند.

مفقودشدگان چه کسانی هستند؟

به گفته یک مقام ایتالیایی، جاناتان بلومر (مدیر ارشد بانک سرمایه‌گذاریِ آمریکاییِ مورگان استنلی) و همسرش در میان افرادی هستند که پس از غرق شدن قایق تفریحی حامل مایک لینچ، کارآفرین فناوری بریتانیا، ناپدید شده است. افزون بر بلومر و کریس مورویلو (وکیل آژانس حقوقی بین‌المللیِ کلیفورد چنس) نیز در میان مفقود شدگان است.

آقای لینچ که زمانی به عنوان «پادشاه فناوری بریتانیا» شناخته می‌شد، در ماه ژوئن در دادگاهی در سانفرانسیسکو از اتهامات کلاهبرداری و توطئه مرتبط با فروش ۱۱ میلیارد دلاری شرکتش نرم‌افزاری «اتونومی» تبرئه شد. این کار آفرین و سرمایه گذار مشهور در بخش فناوری، که گاهی از او به اسم «بیل گیتس بریتانیا» یاد میشد، جوایز زیادی را در بریتانیا و کشورهای دیگر به دست آورده بود. دادستانهای ایالات متحده در جریان محاکمه، وی را به تقلب در اوراق بهادار و ساخت جعلی سابقه متهم کرده بودند. آقای لینچ از بریتانیا به ایالات متحده مسترد شده بود تا برای این اتهامات جنایی محاکمه شود. وی پس از صدور حکم تبرئه، از پیگرد قانونی خود در ایالات متحده انتقاد کرده بود.

لازم به ذکر است پایگاههای آنلاین اجاره این قایق در هفته تا ۱۹۵ هزار یورو اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شرکت حقوقی کلیفورد چنس

کلیفورد چنس یک شرکت حقوقی چند ملیتی است که در سال ۱۹۸۷ در لندن از طریق ادغام دو شرکت حقوقی کلیفورد ترنر و کاورد چنس تأسیس شد. این شرکت بیش از ۳۴۰۰ وکیل در ۳۵ دفتر در ۲۵ کشور دارد. دفتر مرکزی این شرکت در لندن واقع است. درآمد این شرکت در سال مالی ۲۰۱۲-۲۰۱۳ معادل ۱٫۲۷۱ میلیارد پوند بود که از سود آن ۱ میلیون پوند به هر شریک شرکت تعلق گرفت.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا