اخبار قوه قضاییهویژه

سخنان رئیس قوه قضائیه درباره بازداشت یک وکیل دادگستری در استان همجوار تهران

وکلاپرس _ رئیس قوه قضاییه در نشست شورای عالی این قوه از بازداشت به موقع یک وکیل دادگستری در استان همجوار تهران توسط مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۸ دی) طی سخنانی در نشست شورای‌ عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت مجدد شهادت جمعی از مردم در حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: عاملین جنایت کرمان دست‌پرورده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند؛ همچنین از بازداشت یک وکیل متخلف توسط حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خبر داد و در این زمینه توضیح بیشتری ارائه نکرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس دستگاه قضا گفت: کسانی پس از حادثه تروریستی کرمان با دشمن هم صدایی کردند و دشمن را کمک کردند؛ آن‌ها دل مردم مؤمن ایران اسلامی را به درد آوردند و در زمین دشمن بازی کردند؛ آن‌ها در فضای مجازی و غیرمجازی اعمال مجرمانه مرتکب شدند و با دشمنان و آمریکایی‌ها و داعشی‌ها همسویی کردند؛ این‌ها افرادی هستند که دادستان‌های ما نباید از اقدامات آن‌ها رد شوند و این اقدامات را نادیده بگیرند، بلکه باید مطابق با قانون به تعقیب آن‌ها بپردازند و پرونده آن‌ها برای سیر قانونی تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید:

وی در همین رابطه به پرونده یک وکیل متخلف اشاره کرد که بلافاصله توسط مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، مورد تعقیب و دستگیری قرار گرفت و گفت: در روز پانزدهم ماه جاری، پس از حادثه تروریستی کرمان، یک وکیل در منطقه همجوار تهران جرمی مرتکب شد و بلافاصله پس از آن مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، او را شناسایی و با حکم قاضی دستگیر کرد و تحویل مرجع ذی‌صلاح داد؛ این اقدامِ به‌موقع مرکز حفاظت و اطلاعات بسیار مؤثر بود لذا شایسته قدردانی است.

علت دقیق و نتیجه بازداشت این وکیل دادگستری مشخص نیست.

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که شخص بازداشت شده از بانوان وکیل در استان سمنان بوده است که اخیرا پروانه وکالت خود را گرفته است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. باید متوجه باشیم کانون وکلا ومرکز مشاوران هم که اعلام انزجار از داعش نکردند باید مآخذه شوند

  2. من شخصا به اخلاص وقداست قاسم سلیمانی بعنوان یک نجات بخش ایمان دارم. قاسم سلیمانی اختلاس نداشت. زندکی اشرافی مسئولین رانداشت.فرزندانش درخارج نبودند و زندگی بی قیدوبند درخارج نداشته اند. دهها ماشین محافط درجلوکپشت سرنداشت.جان برکف بود. آیا اختلاس پی اختلاس مومنین دست اندرکارازهرطرف در دوسال بعدازشهادتش توهین به قاسم سلیمانی نیست؟ کدامیک ازمسئولین الگوی قاسم سلیمانی را روی خود پیاده کرده اند.هیچکس .این توهین نیست؟ به حساب نیاوردن‌اقدامات پیغمبرگونه اش توهین نیست؟بی توجهی به نظر متعادل حجاب و خشونتهای گشت ارشاد نسبت به زنان که هنوزهم ادامه داردوهمه‌راضدحجاب کردند توهین نیست؟ اگر حاج قاسم بود اجازه چنین خشونتهایی را میداد.،،” پس مسئولین خودشیفته هم‌ بایدمحاکمه‌شوند” دلم برای انسانیت های حاج قاسم‌که درهیچیک‌ ازمسئولین ندیده ام‌تنگ‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا