اخباراخبار کانون ها

سامانه جدید انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات رونمایی شد

وکلاپرس- وعده مسئولان برای رونمایی از سامانه جدید انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات با قابلیت های جدید محقق شد و اکنون افراد می توانند از طریق پنجره هوشمند خدمات دولت، از این سامانه استفاده کنند.

به گزارش وکلاپرس، اوایل مرداد ماه و پس از اعلام اختلال در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات توسط کاربران، دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اعلام کرده بود: نسخه جدید سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات iranfoia.ir در روزهای آینده رونمایی می‌شود.

 در همین راستا در ۸ مرداد ماه فرشاد مهدی‌پور دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با اشاره به اینکه سامانه iranfoia در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سال ۹۶ برای ثبت درخواست اطلاعات مردم از دستگاه‌های عمومی و خصوصی راه‌اندازی شد، افزود: نسخه جدید این سامانه اکنون و پس از ۷ سال با برنامه‌نویسی بهینه و افزایش کارآمدی رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا سامانه جدید انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات با قابلیت ها و ظاهری جدید رونمایی شد و در حالی که پیش از این کاربران باید در سامانه ثبت نام می کردند، اکنون می توانند از طریق پنجره هوشمند خدمات دولت، از این سامانه استفاده کنند.

ورود به سامانه جدید انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات

جهت ورود به این سامانه جدید از دکمه زیر استفاده کنید:

ورود به سامانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا