اخبار قوه قضاییه

ساعت کار واحد های قضایی در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

وکلاپرس- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای ساعت کار واحد های قضایی و واحد های تابعه را در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس، پس از انتشار تصمیم هیات وزیران در خصوص ساعت کاری دستگاه های اجرایی در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد در ساعات پایانی شب گذشته، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای ساعت کار واحد های قضایی و واحد های تابعه را اعلام کرد.

بر اساس معاونت منابع انسانی قوه قضاییه تهران و البرز دو استانی هستند که روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده اند و همچنین ۱۳ استان کشور از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح فعالیت خواهند داشت.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع می رساند، بنابر اعلام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و نظر به اطلاعیه اخیر شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر گرمای بیش از حد دمای هوا و به منظور حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، واحدهای قضایی و اداری، کلیه حوزه های ستادی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در ۱۳ استان کشور در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰ صبح فعال است و در استان های تهران و البرز تعطیل است.

لیست ۱۳ استان مذکور به شرح ذیل می باشد:

استان سمنان، استان قم، استان خوزستان، استان مازندران، استان گلستان، استان خراسان رضوی، استان کرمان، استان فارس، استان بوشهر، استان یزد، استان مرکزی، استان سیستان و بلوچستان و استان کرمانشاه.

ساعت کار واحد های قضایی در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
ساعت کار واحد های قضایی در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا