اخبار کارآموزی وکالتاخبار کانون ها

زمان شروع مرحله دوم کارآموزی کارآموزان کانون وکلای دادگستری مرکز

وکلاپرس- با پایان یافتن آزمون های مرحله اول کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز و همچنین اعلام نتایج آن، زمان شروع مرحله دوم کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ (تعویقی ۱۴۰۰) این کانون همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر شاه محمدی نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص زمان شروع مرحله دوم کارآموزی کارآموزان این کانون توضیحاتی را ارائه داد.

دکتر شاه محمدی در پاسخ به زمان شروع این مرحله اعلام کرد: مسوولین دادگستری در حال برنامه ریزی برای معرفی کارآموزان به شعب مراجع قضایی هستند.

دکتر شاه محمدی همچنین عنوان کرد: کلیه پذیرفته شدگان اولین آزمون در ۲۸ مرداد ماه به دادگستری معرفی شده اند و به محض تعیین زمانبندی ، مراتب از طریق سایت کانون به اطلاع کارآموزان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز آمده است:

با توجه به پیگیری تعداد زیادی از کارآموزان پذیرفته شده در آزمون سال گذشته در مورد زمان شروع مرحله دوم کارآموزی، روابط عمومی موضوع را از نایب رییس کانون جویا شد.

آقای شاه محمدی در پاسخ اعلام داشتند؛ کلیه پذیرفته شدگان اولین آزمون در ۲۸ مرداد ماه به دادگستری معرفی شده اند و مسوولین دادگستری در حال برنامه ریزی برای معرفی کارآموزان به شعب مراجع قضایی هستند.

کانون به صورت مستمر موضوع را از دادگستری پیگیری می‌کند و به محض تعیین زمانبندی، مراتب از طریق سایت کانون به اطلاع کارآموزان خواهد رسید.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا