اخبار کانون ها

رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیکی انتظامی با نام اختصاری اکو در کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- سامانه ابلاغ الکترونیکی انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز با نام اختصاری اکو، رونمایی شد.

به گزارش وکلاپرس، به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز،  درتاریخ۱۴٠۳/۶/۱٠ با حضور رئیس کانون دکتر بهنام حبیب زاده و نواب رئیس دکتر علی صدری خانلو و دکتر وحید قاسمی عهد با حضور دادستان کانون دکتر آقایی واعضای محترم دادسرا و دادگاه انتظامی و ناظرین اداره نظارت در سالن مرحوم جلال نائینی، سامانه ابلاغ الکترونیکی انتظامی با نام اختصاری (اکو) رونمایی شد.

در این جلسه در خصوص معایب و مشکلاتی که ابلاغ سنتی و پستی در فرایند رسیدگی های انتظامی ایجاد می کرد و بعضا موجب هتک حرمت و تضییع حقوق همکاران واطاله رسیدگی می شد، نکاتی توسط اعضای هیات رئیسه کانون بیان گردید.

بیشتر بخوانید:

با راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی انتظامی، تلاش خواهد شد علاوه بر اینکه از مشکلات مذکور پیشگیری شود این سامانه موجبات سرعت در رسیدگی و کاهش هزینه ها و مراجعات مکرر به کانون و بدست آوردن فراوانی تخلفات احتمالی با استفاده از آمار خواهد بود.

خاطر نشان میشود سامانه ابلاغ الکترونیکی به آدرس الکترونیکی eko.icbar.org در دسترس عموم مردم و وکلای دادگستری خواهدب ود.

شایان ذکر است پیش از این در ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از  راه اندازی این سامانه برای شکایت شهروندان و وکلا خبر داده و اعلام کرده بود: شهروندان و وکلا در صورتی که شکایتی داشته باشند می‌توانند به صورت الکترونیک در این سامانه ثبت کنند.

ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی انتظامی کانون وکلای مرکز (اکو)

ورود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا