هنر و سینماویژه

سریال وکیل شگفت انگیز از امشب در شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود + تریلر

وکلاپرس- سریال « وکیل شگفت انگیز » از امروز هشتم مهر ماه ۱۴۰۲ در ۲۲ قسمت از شبکه دوم سیما به نمایش در خواهد آمد. این سریال محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی است.

به گزارش وکلاپرس، سریال «وکیل شگفت انگیز» با نام اصلی Extraordinary Attorney Woo (وکیل ووی شگفت انگیز) محصول ۲۰۲۲ کره جنوبی است. این سریال داستان وکیل شدن دختر جوانی به نام « وو یونگ وو » را به تصویر می‌کشد که علیرغم ابتلا به اوتیسم، با نمرات درخشان از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل شده و با هوش و نابغه خود در حرفه وکالت سرآمد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

داستان سریال وکیل ووی خارق العاده مربوط به یک وکیل ۲۷ ساله مبتلا به سندرم آسپرگر(یکی از اقسام طیف اوتیسم) است که به دلیل بهره هوشی بالای ۱۶۴، حافظه چشمگیر و فرآیند تفکر خلاق در بالاترین سطح کلاس خود از دانشگاه ملی معتبر سئول برای کالج و دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده است.

بر اساس فیلمنامه این سریال، وو تا پنج سالگی میل به به تکلم نداشته و در انزوا و گوشه‌گیری از هم سن و سالان خود به سر می‌برده است. نبوغ او در رشته حقوق از اولین جمله‌ای که در وی پنج سالگی می‌گوید معلوم می‌شود؛ اولین جملاتی که وو در زندگیش می‌زند، بیان یکی از مواد قانونی دربارۀ مجازات مربوط به درگیری‌های فیزیکی است!

در این سریال او پس از ۶ ماه تلاش مداوم موفق می‌شود در یکی از دو دفتر بزرگ حقوقی کره جنوبی استخدام شود اما به علت ابتلا به اوتیسم در برقراری ارتباطات انسانی ضعیف است و به محض ورود به مکان‌های جدید دچار اضطراب شده و قادر به برقراری ارتباط چشمی با دیگران نیست. او متوجه کنایه و استعاره نمی‌شود اما از سوی دیگر حافظه‌ای حیرت‌انگیز و قدرت تحلیل بی‌نظیری دارد که او را تبدیل به وکیلی خارق‌العاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وکالت برای یونگ وو عرصه‌ای است که در آن ارزش‌های شخصی خود را می‌شناسد و انتخاب می‌کند که بدون توجه به اعتبار شغلیش همیشه طرف حق بماند و برای برقراری عدالت تلاش کند.

در این سریال بازیگرانی همچون پارک اون‌بین (وو یونگ وو)، کانگ تِی او (لی جون هو)، کانگ کی‌یونگ (جونگ میونگ سیوک) و… به ایفای نقش پرداختند.

سریال ۲۲ قسمتی «وکیل شگفت‌انگیز» به کارگردانی یو این‌سیک، تهیه‌کنندگی یو این‌سیک و مون جی‌وون و نویسندگی مون جی‌وون از امروز شنبه (مورخ ۸ مهر ۱۴۰۲) از شبکه دو سیما (شنبه‌‌ها تا چهارشنبه‌‌ها) ساعت ۲۱:۱۰ شبکه پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ است.

‫۵ دیدگاه ها

  1. الان مردم فکر میکنن هر کی مشکل داره میتونه وکیل بشه این سریال توهین به جامعه جهانی وکلاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا