اخبار اسکوداویژه

از برگزاری تجمع مدیران کانون وکلا مقابل مجلس ممانعت به عمل آمد

وکلاپرس- حسب گزارشات واصله از برگزاری تجمع اعتراضی مدیران کانون های وکلای دادگستری در مقابل مجلس شورای اسلامی ممانعت به عمل آمده شده است.

به گزارش وکلاپرس، مدیران کانون های وکلا و اسکودا پس از تجمع مقابل شورای نگهبان و اعتراض به مصوبه اخیر مجلس قصد تداوم این تجمع نمادین را در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی را نیز داشته اند.

بر اساس گزارش منابع خبری حتی اجازه ورود اتوبوس های حامل وکلا و مدیران نهاد وکالت به میدان بهارستان نیز داده نشده است. از این رو وکلای دادگستری اجازه

بیشتر بخوانید:

اقدام امروز مدیران نهاد وکالت در اعتراض به مصوبه روز ۲۹ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی بوده است که بر اساس آن جایگاه نهاد وکالت به زیر مجموعه هیات مقررات زدایی تنزل پیدا کرده و ملزم به اجرای مصوبات این نهاد شده است.

النهایه  انتظار می رود با پایان یافتن تجمعات اعتراضی وکلا، نشست هیات عمومی که قرار بود ساعت ۹ صبح برگزار شود، تا ساعاتی دیگر برگزار شود.

‫۲ دیدگاه ها

  1. خداروشکر …. .یقینا هدف دکتر مصدق هم از استقلال کانون این بود که جز وکیل کسی نمیتواند در محاکم از مردم و موکل دفاع کند، نه اینک پروانه فقط از کانون داده شود که معلوم است انحصار ایجاد میشود.با این کار استقلال وکالت گرفته نمیشود و فقط صدور مجوز از از طرف دولت است که بدون اذیت و آزمون اختبار و مصاحبه علمی دوباره پروانه صادر میکند برا قبول شده که در اینصورت پارتی بازی و انحصار و فساد مالی برداشته شود.ممنون از مجلس انقلابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا