اخبار کانون هاویژه

رئیس کانون وکلای کردستان: اسامی وکلایی که بیمه تاکسیرانی شده‌اند را اعلام کنید

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان در واکنش به اظهارات رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج مبنی بر استفاده برخی از وکلا از بیمه تاکسیرانی، خواستار اعلام اسامی این وکلا شد.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج در خبری با عنوان «۲۳۰ وکیل و طلافروش بیمه تاکسیرانی شد‌ند!» گفته بود: ۲۳۰ بیمه شده تاکسی که بعضا وکیل، طلافروش و در سایر صنف‌ها مشغول به کار هستند اما تحت عنوان راننده تاکسی بیمه شده‌اند شناسایی، حذف و به زودی ۲۳۰ راننده تاکسی جایگزین آنها می‌شود.

در همین راستا احمد نامداری رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان در نامه ای به رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج، این موضوع را متضمن تنزل جایگاه وکلای دادگستری به عنوان شریف ترین اقشار جامعه دانسته و خواستار اعلام اسامی این وکلا شده است.

متن نامه رئیس کانون وکلای کردستان به شرح زیر است:

ریاست محترم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج

با سلام :

احتراماً به استحضار می رساند:

نظر به درج خبری به نقل از حضرتعالی در خبرگزاری تسنیم در خصوص وکلای استان کردستان که در صنف حمل و نقل بیمه شده اند این در حالیست که چنین امری متضمن تنزل جایگاه وکلای دادگستری به عنوان شریف ترین اقشار جامعه می باشد. علیهذا و نظر به مراتب معروضه خواهشمند است نسبت به اسامی وکلایی که در صنف حمل و نقل بیمه شده اند به این کانون اعلام در غیر اینصورت ضمن تکذیب خبر در خبرگزاریهای رسمی اقدام قانونی معمول گردد.

مجدد با احترام

احمد نامداری

رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان

رئیس کانون وکلای کردستان اسامی وکلایی که بیمه تاکسیرانی شده اند را اعلام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا