اخبار صنفیاخبار کانون هاویژه

رئیس کانون وکلای هرمزگان: برای اتصال کانون های وکلا به سامانه ثنا مکاتباتی با قوه قضائیه انجام شده است

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای هرمزگان در نشست تخصصی دادگستری کل استان هرمزگان به ضرورت اتصال کانون های وکلای دادگستری به سامانه خدمات الکترونیک قضایی تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس نشست تخصصی دادگستری کل استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در ساختمان دادگستری با حضور برخی از مسئولین قضایی روز ۵ تیر ماه برگزار گردید.

لازم است کانون‌های وکلا به سامانه ثنا متصل شوند

علی قاسمی رئیس کانون وکلای هرمزگان در این نشست عنوان کرد: با توجه به حرکت کلی کشور در مسیر دولت الکترونیک و دوری از هدر رفت زمان، جلوگیری از اطاله دادرسی در پرونده‌های تسخیری و معاضدتی، صرفه جویی در هزینه و کاغذ لازم است کانون‌های وکلا به سامانه ثنا متصل شوند.

بیشتر بخوانید:

بسیاری از اقدامات کانون های وکلا نیازمند دسترسی به این سامانه است

وی افزود: بسیاری از اقدامات کانون که رابطه مستقیم با حقوق شهروندی و توسعه نظم قضایی مانند دریافت ابلاغ وکیل تسخیری و تعیین و ابلاغ به ایشان در کمترین زمان ممکن، تعیین وکیل معاضدت، تعیین اوقات دادسرا و دادگاه انتظامی کانون و ابلاغ آن به شاکی و مشتکی عنه، پرونده‌های داوری مطروحه در کانون و ابلاغات مربوط به آن، اجرای احکام و …نیازمند دسترسی به این سامانه است.

بیشتر بخوانید:

مکاتباتی با قوه قضائیه صورت گرفته است

قاسمی در پایان عنوان کرد: در این راستا مکاتباتی با قوه محترم قضائیه صورت گرفته که از رئیس کل محترم دادگستری استان نیز خواهشمندیم در این راستا کانون وکلای هرمزگان را همراهی کنند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا