اخبار اسکودا

دکتر کوشا: به دنبال این هستیم که ارتباط با مجلس را در قالب هیأت ارتقاء بخشیم

وکلاپرس- رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران  در نشست امروز شورای اجرایی با تاکید بر افزایش تعاملات نهاد وکالت با مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت پارلمانی اسکودا به زودی تشکیل خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، یک روز بعد از برگزاری پنجاه و سومین همایش فوق العاده هیات عمومی اسکودا، شورای اجرایی نیز نشستی با موضوع تصمیم گیری در خصوص آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳، هزینه ثبت نام آزمون، پنجاه و چهارمین همایش اسکودا و … برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

هیأت پارلمانی اسکودا به زودی تشکیل خواهد شد

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران ضمن تشکر از حضور دکتر عثمان سالاری، دکتر علی آذری و دکتر محمدحسین محمدی از نمایندگان حقوقدان مجلس شورای اسلامی در پنجاه و سومین همایش هیات عمومی به‌طور فوق‌العاده اسکودا که روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، اعلام کرد که به زودی هیأت پارلمانی در این اتحادیه به منظور ارتباط هرچه بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و توسعه تعاملات با قوه مقننه تشکیل خواهد شد.

دکتر جعفر کوشا صبح امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ در نشست شورای اجرایی اسکودا با تاکید بر اینکه حیات نهاد وکالت در گرو فعالیت‌های همه اعضای این نهاد مدنی است، گفت: هر چقدر بیشتر فعالیت کنیم حیات نهاد وکالت بیشتر تضمین خواهد شد.

به دنبال این هستیم که ارتباط با مجلس را در قالب هیأت ارتقاء بخشیم

رئیس اسکودا همچنین با اشاره به تعاملات نزدیک اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با مجلس دوازدهم، گفت: ما در ابتدای شروع به کار این دوره مجلس از نمایندگان حقوقدان و وکیل قوه مقننه دعوت کردیم با حضور در اتحادیه به همفکری با هم بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

دکتر کوشا تصریح کرد: ما برای ارتباطات هرچه بیشتر و بهتر با قوه مقننه، مشاور پارلمانی انتخاب کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که ارتباط با مجلس را در قالب هیأت ارتقاء بخشیم چرا که معتقدیم با توجه به ظرفیت‌های مجلس دوازدهم و تعداد قابل قبول نمایندگان وکیل و حقوقدان در آن، باید از این فرصت استفاده کنیم تا ضمن تقویت نهاد وکالت، به غنای بیشتر قوانین و مقررات کمک کنیم.

آمادگی اسکودا و نهاد وکالت برای مشاوره حقوقی رایگان به نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در پایان از آمادگی اسکودا و نهاد وکالت برای مشاوره حقوقی رایگان به نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس خبر داد و گفت: ما اعلام کرده‌ایم که می‌توانیم برای هر نماینده و کمیسیون مجلس، وکیلی را به صورت رایگان معرفی کنیم تا امر کارشناسی برای تدوین قوانین و مقررات به صورت دقیق‌تری صورت گیرد.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا