دیدگاه

دکتر عیسی امینی: هیچ بیانیه‌ای نمی‌تواند قبح پرونده‌سازی علیه ۳۰ همکار را توجیه سازد

وکلاپرس– دکتر عیسی امینی رئیس اسبق کانون وکلای مرکز در استوری اینستاگرامش به « توضیحات کانون وکلای مرکز درباره شکایت انتظامی از برخی وکلای این کانون» واکنش نشان داد و نوشت: هیچ بیانیه‌ای نمی‌تواند قبح پرونده‌سازی علیه ۳۰ همکار را توجیه سازد.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی پیرامون «شکایت از ۳۰ فعال صنفی این کانون توسط یکی از وکلا و تشکیل دو پرونده انتظامی در کانون» توضیحاتی را بیان کرد.

در این گزارش ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه و روند تشکیل دو پرونده با شاکی انتظامی، عنوان شده است که: موضوع تخلفات ادعایی شکات هر دو پرونده، رفتار خلاف شان و نقض سوگند بوده و نه عدم رعایت حجاب یا پوشش با کروات.

همچنین در خصوص امضای رئیس کانون وکلای مرکز برای پیگیری این شکایت این گونه توضیح داده شده است که: شاکی انتظامی بابت تاخیر در تعقیب، طی مکتوبه اعتراضیه به رئیس کانون نوشته و رییس کانون از باب اعمال نظارت عالیه در تاریخ ۱۶تیرماه دستور رسیدگی طبق مقررات را به دادستان کانون صادر کرده است.

اما در خصوص معافیت پرونده شکایت این وکیل دادگستری  از ۳۰ فعال صنفی این کانون، از پرداخت هزینه دادرسی توضیحی ارائه نشده بود.

بیشتر بخوانید:

دکتر عیسی امینی در استوری اینستاگرامش در این باره نوشت:

هیچ بیانیه ای نمیتواند قبح پرونده سازی علیه ۳۰ همکار و فعال دلسوز صنفی را بخاطر بحث ها و رقابت های انتخاباتی توجیه سازد.

اگر چنین است چرا شاکی را از پرداخت هزینه معاف ساختید و نزدیک انتخابات از شکایت گذشته رونمایی کردید؟

تصحیح و پوزش خواستن در زمان اشتباه تنها راه حل مدیریت منطقی است و نباید بدعت های خطرناک از خودمان به یادگار بگذاریم.

دکتر عیسی امینی: هیچ بیانیه‌ای نمی‌تواند قبح پرونده‌سازی علیه ۳۰ همکار را توجیه سازد
دکتر عیسی امینی: هیچ بیانیه‌ای نمی‌تواند قبح پرونده‌سازی علیه ۳۰ همکار را توجیه سازد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا