اخبار اسکوداویژه

آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ و هزینه ثبت نام آن در دستور کار جلسه شورای اجرایی اسکودا

وکلاپرس- شورای اجرایی اسکودا در نشست ۲۶ مردادماه به موضوع آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ و هزینه ثبت نام آن و تعیین دستور کار پنجاه و چهارمین هیأت عمومی اسکودا به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکزی خواهد پرداخت.

به گزارش وکلاپرس بر اساس دستور جلسه شورای اجرایی اسکودا که متن آن در ادامه آمده است، جلسه شورای اجرایی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ ساعت ۹ به صورت حضوری در محل اتحادیه  برگزار خواهد شد.

از جمله مواردی که قرار است در نشست جمعه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، رسیدگی به موضوع آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ و هزینه ثبت نام آن خواهد بود. علاوه بر این در این نشست به تعیین دستور کار پنجاه و چهارمین هیأت عمومی اسکودا به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکزی نیز پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به برگزاری نشست هیئت عمومی کانون‌های وکلای دادگستری به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۴ مردادماه و احتمال ادامه برگزاری در تاریخ ۲۵ام، جلسه شورای اجرایی اسکودا به جمعه موکول شده است.

بیشتر بخوانید:

دستور جلسه شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۴۰۳/۵/۲۶

مشروح دستور کار به شرح زیر است:

روسای محترم کانون های وکلای دادگستری ایران

با سلام

احتراماً به استحضار میرساند جلسۀ شورای اجرایی در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ساعت ۹به صورت حضوری در محل اتحادیه برگزار خواهد شد.

دستورجلسه

۱- گزارش امور جاری

۲- گزارش بازرس اسکودا درخصوص شرایط و نحوه برگزاری پنجاه و چهارمین هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکزی

۳- تعیین دستور کار پنجاه و چهارمین هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکزی

۴- آزمون ۱۴۰۳

الف: آگهی آزمون ۱۴۰۳

ب: تعیین هزینه ثبتنام آزمون ۱۴۰۳

در صورت اضافه شدن دستور جدید، موضوع متعاقباً به استحضار خواهد رسید.

جعفر کوشا

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

به روز رسانی خبر: (۲۶ مرداد ۱۴۰۳)

در جلسه شورای اجرایی اسکودا که ۲۵ مرداد ماه برگزار شد در این خصوص مصوب شد: مقرر شد آگهی آزمون پذیرش کارآموز وکالت دادگستری ۱۴۰۳ پس از تدوین از سوی هیئت‌رئیسۀ اسکودا برای کانون‌ها ارسال شود.

 

آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ و هزینه ثبت نام آن در دستور کار جلسه شورای اجرایی اسکودا
آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ و هزینه ثبت نام آن در دستور کار جلسه شورای اجرایی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا