اخبار اسکوداویژه

تلاش اسکودا برای برقراری ارتباط با تشکل‌های صنفی وکلای دادگستری

وکلاپرس- رئیس اسکودا در نامه‌ای به رؤسای کانون‌های وکلای سراسر کشور از ایشان خواست اسامی تشکل‌های فعال صنفی به همراه مشخصات کامل آن‌ها را برای وی ارسال کنند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) هدف از این درخواست را برگزاری سلسله نشست هایی در حوزه ی حکمرانی پیرامون چالش ها و مشکلات نهاد وکالت اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

اگرچه تلاش دیرهنگام اسکودا برای برقراری ارتباط منظم با بدنه نهاد وکالت از یک سو قابل نقد و از سوی دیگر ستودنی است، با این حال مشخص نیست آیا راهبرد و برنامه مشخصی برای برگزاری نشست‌های دوره‌ای با تشکل‌های صنفی فعال سراسر کشور تدوین شده است یا خیر؟ آیا جمع‌آوری اسامی تشکل‌های صنفی بخش کوچکی از یک برنامه مدون بلند مدت است یا گام ابتدایی حرکتی است که گام‌های دیگرش هنوز مشخص نیست؟

متن نامه دکتر جعفر کوشا به شرح زیر است:

روسای محترم کانون های وکلای دادگستری ایران

با سلام و احترام

در راستای سیاست گذاری های عمومی این اتحادیه به منظور انسجام بخشی و افزایش اتحاد همکاران محترم به عنوان اصلی ترین و مهم ترین سرمایه ی کانونهای وکلای دادگستری و تشویق و ترغیب آنها برای مشارکت هرچه فعال تر، خلاق تر و سازنده تر در تعیین سرنوشت و اداری کانونها همچنین استفاده از ظرفیت بالقوه ی آنها در مطالبه و پرسشگری به ویژه در حوزه ی حکمرانی پیرامون چالش ها و مشکلات نهاد وکالت این اتحادیه قصد برگزاری سلسله نشست هایی با کلیه ی تشکل های صنفی وکلا در سراسر کشور را دارد.

بنابراین، خواهشمندم کلیه ی تشکل های فعال در آن کانون را همراه با مشخصات کامل به نحوی که امکان دسترسی مستقیم به مسئول دبیر آن فراهم باشد تا ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ به این اتحادیه اعلام نمایید.

جعفر کوشا

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا