اخبار اسکوداویژه

دستور اداره اماکن برای لغو همایش در صورت تصمیم به برگزاری انتخابات اسکودا

وکلاپرس- اداره اماکن عمومی تهران در نامه ای به مدیریت هتل پارسیان اوین تهران خواستار ممانعت از برگزاری پنجاه و دومین همایش اسکودا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وکلاپرس، پنجاه و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با دستور انتخاب هیات رئیسه و بازرسان اسکودا و تصویب تراز مالی این نهاد، از ساعت ۱۰ با حضور اعضای هیات عمومی کانون های وکلای دادگستری در هتل پارسیان اوین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

این همایش که از روز گذشته با دادنامه شعبه ۵ دادگاه عالی انتظامی قضات درباره جایگاه قانونی اسکودا و انتخابات آن و  همچنین نامه معاونت حقوقی قوه قضائیه برای لغو انتخابات دستخوش حواشی شد، امروز با نامه ای از اداره اماکن عمومی تهران با موضوع ممانعت از برگزاری این نشست همراه شده است.

قطع برق جلسه در صورت برگزاری انتخابات

بر اساس اخباری که در اختیار وکلاپرس قرار گرفته است، اداره اماکن عمومی تهران در نامه ای به مدیریت هتل پارسیان اوین تهران محل برگزاری همایش پنجاه و دوم هیئت عمومی اسکودا، اعلام کرده است که از برگزاری انتخابات اسکودا ممانعت شود.

بر همین اساس مدیریت هتل پارسیان اوین به برگزار کنندگان همایش اسکودا اعلام کرده است در صورت ادامه جلسه، برق سالن برگزاری قطع خواهد شد.

 پنجاه و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) 
پنجاه و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

‫۲ دیدگاه ها

  1. چه نهادههههههههه مستقله استقلال داری که اداره اماکن میگه بهشون خوش گلدین :)))))))))) نخبه هاتون بیان دفاع نداره ایا؟ اها یادم نبود شما هنوز توانایی برگزاری یه ازمونم ندارین 🙂 امریکاییا یه شعار دارن : وقتی با احاد مردم نباشی وقتی رنگ و پوست عوض نکنی مطابق با سلایق نشی باید دنبال ارامگاهت باشی الا حکایته شماس وگرنه ایفون بی دلیل نوکیارو نزد زمین.

  2. بلبشو همه جا رو گرفته…. اسکودا البته در دورانهای قبلی خاصیت چندانی هم نداشت و اصلا فکر وکلا نبود… حال هم که اندکی بهتر شده است با هجمه های دیگر روبروست… باید انعطاف پذیری را افزایش دهید تا بقیه هم در مقابلتان منعطف شوند… با جنجال کاری پیش نمی رود…. استقلال استقلال، روزگارتان را خراب کرد… اگر در عمل چیزهایی را نشان می دادید الان این وضع نبود….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا