اخبار صنفیاخبار کانون هاویژه

درخواست کانون وکلای مرکزی برای حمایت مالی از وکیل حسن صفری

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای مرکزی در اطلاعیه ای خواستار حمایت مالی وکلا از وکیل حسن صفری که در راستای وظایف وکالتی‌اش مورد سوءقصد قرار گرفت، شدند.

به گزارش وکلاپرس، وکیل حسن صفری، عضو کانون وکلای دادگستری مرکزی، ۱۸ شهریورماه حین انجام وظایف وکالتی‌اش از سوی طرق مقابل پرونده موکلش مورد سوءقصد و تیراندازی قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد.

گفتنی است وکیل حسن صفری برای توقیف ملک در پرونده مربوط به مهریه موکلش، به نظم آباد اراک مراجعه کرده بود و از سوی همسر موکلش مورد سوءقصد قرار گرفت و مجروح شد. در این درگیری فرد مسلح، همسر خود را نیز با سلاح گرم به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

هیات مدیره کانون وکلای مرکزی در اطلاعیه ای خواستار حمایت مالی از وکیل حسن صفری شده و اعلام کرده اند که براساس برآورد انجام شده فعلا حداقل ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی برای برطرف کردن مشکلات وکیل حسن صفری لازم است.

 در اطلاعیه کانون وکلای مرکزی آمده است:

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

پیرو جلسه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ کانون وکلای استان مرکزی با موضوع هم اندیشی همکاران محترم در خصوص وقوع حادثه ناگوار برای همکار عزیزمان آقای حسن صفری و همچنین جلسه هیئت مدیره با خانواده محترم ایشان، همه همکاران گرامی بر آن شدند به نشانه همدلی و همبستگی در این امتحان سخت الهی نظاره گر نبوده ، وبه جهت حفظ و تداوم اتحاد خانواده بزرگ و سترگ کانون وکلا و انجام وظیفه اجتماعی و انسانی خویش قدم کوچکی بردارند.

بنابراین از همکاران ارجمندی که قصد شرکت در این امر خداپسندانه را دارند خواهشمند است مبلغ مورد نظر خود را تا روز پنجشنبه  مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۳به شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۷۰۱۰۰۹۲۲۱۹شماره شباir۹۱۰۶۲۰۰۰۰۰۰۰۱۰۱۱۸۲۷۱۲۰۰۷ شماره حساب ۰۱۰۱۱۸۲۷۱۲۰۰۷ نزد بانک آینده بنام کانون وکلای دادگستری استان مرکزی واریز فرمایید.

شایان ذکر است، براساس برآورد انجام شده فعلاحداقل ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی برای برطرف کردن مشکلات همکار گرامی آقای صفری لازم هست.

بازدید جمعی از مسئولان قضایی از وکیل حسن صفری

همچنین روز گذشته نیز جمعی از مسئولان از وکیل حسن صفری در بیمارستان بازدید کرده اند که در این باره اعلام شده است:

مورخ ۱۴۰۳/۷/۲۴ مسئولان قضایی،معاونان محترم قضایی دادگستری کل استان مرکزی ، جناب آقایان اسدی،ملکی ،ملک محمدی،حاج آقا قوسی و قاضی محترم دادگاه تجدید نظر جناب آقای صالحی به اتفاق رییس محترم و نایب رییس محترم کانون وکلا در بیمارستان ولیعصر اراک حاضر گردیده و از همکار محترم جناب آقای حسن صفری عیادت بعمل آوردند.همچنین جلسه ای با ریاست محترم بیمارستان ولیعصر جناب آقای دکتر قاسمی در خصوص وضعیت سلامتی و وامور مربوط به درمان آقای صفری برگزار گردید.

بازدید جمعی از مسئولان قضایی از وکیل حسن صفری
بازدید جمعی از مسئولان قضایی از وکیل حسن صفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا