اخبار اسکوداویژه

دستور کار پنجاه و سومین همایش هیات عمومی اسکودا مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

وکلاپرس– درخواست کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی مبنی بر عضویت در اسکودا در دستور کار پنجاه و سومین جلسه هیئت عمومی اسکودا (به طور فوق‌العاده) قرار دارد.

به گزارش وکلاپرس بر اساس یکی از مصوبات جلسه شورای اجرایی اسکودا در ۱۴۰۳/۵/۴، قرار است نشست هیئت عمومی کانون‌های وکلای دادگستری به طور فوق‌العاده در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکز با دستور، اصلاح اساسنامۀ اسکودا برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

بر اساس تصویر منتشره از دستور جلسات، درخواست کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی مبنی بر عضویت در اسکودا و اصلاح اساسنامه اسکودا جزو دستوراتی هستند که قرار است در این نشست بررسی شود.

دستور این جلسه که برای کانون های وکلا ارسال شده است به شرح زیر است:

متن نامه به شرح زیر است:

روسای محترم کانون‌های وکلای دادگستری ایران

با سلام

احتراماً نظر به اینکه پنجاه و سومین جلسه هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ در محل هتل پارسیان استقلال ساعت ۹ صبح به میزبانی کانون‌وکلای محترم مرکز با دستور جلسه ذیل برگزار خواهد شد. از اعضای اصلی هیئت‌مدیره و نمایندگان محترم شورای اجرایی آن کانون دعوت بعمل میآید تا در این جلسه حضور به هم رسانند. همچنین در اجرای ماده ۸ اساسنامه در صورتی که هر یک از اعضاء اصلی نمی‌توانند در جلسه هیئت عمومی حاضر شوند یک نفر از اعضای علی‌البدل با معرفی کانون متبوع به جای عضو غایب میتوانند در هیئت عمومی حضور یابند.

دستور جلسه

۱. درخواست کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی مبنی بر عضویت در اسکودا

۲. موضوع اصلاح اساسنامه اسکودا با محوریت موضوعات هداف اختیارات و وظایف اسکودا (ماده (۳) ” اختیارات هیئت‌رئیسه اسکودا برای تعیین نماینده جهت پیگیری دعاوی ماده (۲۰) و شرایط نامزدی در انتخابات هیئت‌رئیسه اسکودا و برگزاری انتخابات بر اساس مذاکرات (ماده (۲۲)) “

همچنین به پیوست نامه ۳۹۹۸۰۰۰۴۵۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ از کانون‌وکلای محترم مرکز جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می‌شود.

جعفر کوشا
رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

رونوشت

۱. اعضای اصلی هیأت مدیره محترم کانونهای وکلای دادگستری جهت اطلاع و حضور
۲. نمایندگان محترم شورای اجرایی کانونهای وکلای دادگستری ایران جهت اطلاع و حضور
۳. نواب و بازرس محترم اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری جهت اطلاع و حضور

ابهام در تاریخ دقیق برگزاری جلسه فوق العاده

با وجود اینکه در صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا در مورخ ۱۴۰۳/۵/۴، تاریخ نشست هیئت عمومی کانون‌های وکلای دادگستری به طور فوق‌العاده، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ اعلام شده است، اما در نامه ای که برای کانون های وکلا ارسال شده است، تاریخ جلسه ۲۴ مرداد ماه ذکر شده است.

دستور جلسه فوق العاده هیات عمومی اسکودا در ۲۵ مرداد ماه
دستور جلسه فوق العاده هیات عمومی اسکودا در ۲۵ مرداد ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا