اخبار کانون هاویژه

درخواست اداره نظارت و بازرسی کانون فارس برای اعلام تخلف و تعلیق ۹ وکیل از سایر کانون‌ها به علت عدم تمرکز فعالیت وکالتی

وکلاپرس- اداره نظارت و بازرسی کانون وکلای دادگستری فارس تقاضای اعلام تخلف و تعلیق ۹ نفر از وکلای عضو سایر کانون‌ها را به علت تمرکز فعالیت وکالتی در حوزه کانون فارس کرده است.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون وکلای دادگستری فارس گزارش هفت جلسه اخیر هیأت مدیره این کانون را منتشر کرده است. براساس صورتجلسه نود و هفتمین جلسه هیأت مدیره، رئیس اداره نظارت و بازرسی کانون وکلای دادگستری فارس گزارشی دایر بر اعلام تخلف ۹ نفر از وکلای عضو سایر کانون‌ها ارائه کرده است که موضوع آن تمرکز فعالیت وکالتی آنها در حوزه کانون فارس بوده است.

بر همین اساس رئیس اداره نظارت و بازرسی تقاضای اعلام تخلف و تعلیق نامبردگان را نموده و مقرر گردید مراتب تخلف نام بردگان برابر ماده ۶ قانون کیفری کانون اعلام تا به قید فوریت موضوع رسیدگی و اتخاذ تصمیم شود.

لازم به ذکر است گزارش اداره نظارت و بازرسی به کانون متبوع نامبردگان نیز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متن بند ۵ این گزارش در ادامه آمده است.

گزارش رئیس اداره نظارت و بازرسی کانون وکلای دادگستری فارس دایر بر اعلام تخلف تعداد ۹ نفر از وکلای عضو سایر کانون‌ها موضوع تمرکز فعالیت وکالتی در حوزه کانون فارس مطرح ، نظر به اینکه رئیس اداره نظارت و بازرسی تقاضای اعلام تخلف و تعلیق نامبردگان را نموده است مقرر گردید مراتب تخلف نام بردگان برابر ماده ۶ قانون کیفری کانون اعلام تا به قید فوریت موضوع رسیدگی و اتخاذ تصمیم شود مضافاً نسخه‌ای از گزارش اداره نظارت و بازرسی به کانون متبوع نامبردگان اعلام گردد.

‫۳ دیدگاه ها

  1. متاسفم برای دوستانی که همکار وکلا محسوب می شوند و در کانون ها باید از حقوق وکلا دفاع نمایند و وکیل آزاد باشد در هرکجا که لازم بود به موکلین خود خدمات دهد، با اینگونه برخوردها و…. دنبال چه هستند .

  2. واقعا که مسخره است. الان یه پزشک بخواد جا به جا بشه یا مطب بزنه از این دنگ و فنگها داره؟؟؟ یارو از تهران میاد اینجا یه مطب تهران داره یکی استان دیگه. عمل و ویزیت روطانه اش انجام میده و میره. چرا باید اینقدر قوانین سخت بگذاربم و مردم اذیت بکنیم.همین که برای افراد حوزه مشخص میکنید خودش یک رانت هست. کی بشه این رانتها تمام بشه

  3. با سلام خدمت دوستان وکیل ، اول اینکه این موضوع از اساس محل ایراد دارد زیرا با وجود قانون تسهیل و بحث رقابت و…. دیگر موضوع تمرکز و عدم تمرکز منتفی هست و در این خصوص تعدادی از اساتید هم نظریه داده اند ، دوم آنکه تمرکز در سطح یک استان هم موضوعی نیست که تخلف باشد ، آنچه قبلاً مورد نظر قانونگذاران بوده تمرکز در یک شهر هست نه در یک استان ، ظاهراً برخی دوستان از روی قصد و غرض اقدام به تهیه چنین گزارشاتی نمودند که خود امکان پیگیری از دادگاه انتظامی قضات را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا