گفت و گوویژه

وکیل هوشنگ پوربابایی : با مصطفی تاجزاده روز گذشته مکالمه تلفنی داشتم

وکلاپرس– وکیل مدافع مصطفی تاج‌زاده به تشریح آخرین وضعیت پرونده موکلش پرداخت و گفت: تاج‌زاده امروز طی تماس تلفنی از محل نگهداری و سلامتی خودش اطلاع داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر هوشنگ پوربابایی، وکیل مدافع مصطفی تاج‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: موکلم روز دوشنبه طی تماس تلفنی از محل نگهداری و سلامتی خودش اطلاع داد.

احتمال حضور موکلم در زندان اوین می‌رفت

او با اشاره به حقوق قانونی متهم افزود: یکی از حقوق زندانی ها یا کسانی که با اتهامی روبرو هستند، آن است که در اولین اقدام از مکان نگهداری و تحت نظر بودن و سلامتی خودشان اطلاع بدهند و خانواده امکان ملاقات با آنان را داشته باشند تا از سلامتی آنان و حضورشان در مجموعه دستگاه قضایی اطمینان حاصل کنند.

پوربابایی با ارزیابی پرونده مصطفی تاج‌زاده گفت: به دلایلی که معلوم نیست، اطلاع از وضعیت موکلم با تاخیر انجام شد. اگرچه احتمال حضور موکلم در زندان اوین می‌رفت اما خوشحالیم بالاخره در روز عید غدیر تطمئن القلوب شدیم و خانواده هم از نگرانی خارج شدند.

بیشتر بخوانید:

پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است

او در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده گفت: پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است. اما تا پرونده مطالعه نشود و با موکلم صحبت نکنم دقیق نمیتوانم از جریان دادرسی صحبت کنم.

پوربابایی ضمن معرفی وکلای مصطفی تاج‌زاده گفت: من، دکتر حسین‌آبادی و حجت کرمانی وکلای پرونده هستیم.

این وکیل دادگستری با تاکید بر ضرورت اطلاع وکلا از پرونده موکلین گفت: موضوع مهم‌تر حضور وکلا در کنار موکل و اطلاع از تفهیم اتهام، روند دادرسی، قرار صادره و حقوق دیگری است که در قانون آمده است. امید داریم در روزهای آتی این مهم برای وکلا نیز فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا