اخبار صنفی

جزییات سوقصد به وکیل امیرحسین بوریایی

وکلاپرس- وکیل امیرحسین بوریایی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، درباره سوقصدی که در روزهای گذشته برای وی اتفاق افتاده بود، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش وکلاپرس، ۲۴ مهرماه وکیل امیرحسین بوریایی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، از سوی طرف مقابل پرونده موکلش مورد ضرب و‌جرح و حمله قرار گرفت.

وی در گفت و گو با وکلاپرس در خصوص جزییات این حادثه گفت: پرونده ها مربوط به سهامداران یک شرکت سهامی خاص است که پرونده های متعددی دارند و اینجانب وکیل طرفین مقابل ضارب هستم. من وکالت شرکت و مدیرعامل و نایب رییس و رییس هیات مدیره و ۵۰ درصد سهامداران شرکت را بر عهده دارم و موضوع تماما حسب انجام وظیفه وکالتی رخ داده است.

عکس برداری از مدارک موجود در خودروی وکیل بوریایی توسط ضارب

 وکیل امیرحسین بوریایی گفت: چندروز پیش اتفاقی برای مدارک داخل ماشین رخ میدهد که پس از گزارش به پلیس، پیگیری امر سبب میشود تا دوربین های محلی که سابقاً خودرو در محیط شرکت پارک بوده را بررسی کنیم که متوجه میشویم ضارب چندین مرتبه از مدارک داخل ماشین عکسبرداری کرده و مشکوک عمل می‌کند لکن جدا از اینکه موضوع مفقودی مدارک متوجه ایشان است یا خیر (احراز این امر در صلاحیت دستگاه قضا است) حسب اینکه وظیفه اول وکیل سازش می‌باشد و نخواستم تنش میان سهامداران بیشتر شود، این مهم به پلیس اطلاع داده نمی‌شود تا موضوع ضبط تصاویر توسط دوربین مداربسته مستقیما به ایشان اطلاع داده شود تا شاید توضیحی در خصوص ماشین بنده داشته باشند و نادم باشند و این امر صبح روزه حمله ۲۴ مهر توسط مدیرعامل شرکت توسط منشی شرکت با تحویل عکس درهنگام عکسبرداری از خودرو بنده به ایشان تحویل داده میشود لکن ایشان بجا ندامت از کار خود، از اطلاع اینجانب و‌ مدیرعامل عصبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فحاشی، تهدید و حمله به وکیل بوریایی

بوریایی ادامه داد: پس از عصبانیت واکنشی نشان نداده و ضارب به اتاق خود مراجعه می‌کند ولی پس از حدود نیم ساعت ضارب هنگام خروج از کارخانه و حرکت با خودرو به سمت درب خروج کارخانه، به سمت اینجانب اشاره و اقدام به فحاشی شدید و تهدید نموده و‌ پس از جر و‌ بحث و حضور اینجانب در کنار خودرو ایشان و تقاضای توضیح بابت فیلم های دستکاری و عکسبرداری از ماشین، پس از اینکه با توجه به تشدید تنش تصمیم میگیرم از خودرو فاصله بگیرم، در حضور خانم مدیرعامل و‌ شهود با وجود دوری بنده از ماشین، با حالت تهاجمی پیاده شده و به من حمله می‌کند و من را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد که با تماس با ۱۱۰، پلیس در محل حضور پیدا کرده و حتی وکیل ضارب نیز در این فاصله حضور یافتند که ترجیح میدهم در این خصوص فعلا صحبتی نکنم.

دادستان شهرستان محلات دستور رسیدگی داده است

وکیل بئریایی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر شکایتی علیه ضارب تنظیم کرده‌ام و دادستان شهرستان محلات دستور رسیدگی دادند و از ایشان هم کمال تشکر دارم که متعاقبا در صورت لزوم مراتب به اطلاع عزیزان می‌رسانم.

پیگیری مدیران نهاد وکالت و کانون وکلای دادگستری مرکز

این وکیل دادگستری در پاسخ به میزان پیگیری مدیران نهاد وکالت و کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: اعضا هیات مدیره مستقر و همچنین اعضا هیات مدیره منتخب جدید و همکاران محترم و جامعه حقوقی نیز تماما موضوع را نشر ‌و مورد حمایت قراردادند‌ و مسئولین قول بررسی دادند به این سبب از طریق رسانه وکلاپرس سپاس خودم را از جامعه حقوقی اعلام میکنم.

این وکیل دادگستری در پایان افزود: شاید این موضوع یک ضرب و‌ جرح ساده به نظر برسد که طرف مقابل بیان کند دیه را میدهم و تمام می‌شود ولی موضوع شخص بنده یا کبودی های صورتم نیست و آنچه مهم می‌باشد وکالت و ارزش والای آن است چرا که نباید کسی به خود اجازه دهد به وکیل تعرض کند و این موضوع عادی سازیشود و امیدوارم اسکودا و کانون های وکلا و حتی مرکز وکلا این مهم را با حساسیت مورد حمایت و بررسی قراردهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا